Såvitt jag vet har han dock en doktorsexamen från universitetet i Latveria@stevie
![]()
Tror det är en tilldelad heders doktor som bästSåvitt jag vet har han dock en doktorsexamen från universitetet i Latveria![]()
Att titulera sig "doktor" för ett hedersdoktorat är riktigt skämmigt.Tror det är en tilldelad heders doktor som bäst![]()
Det är ju egentligen konstigt att han inte heter Dr. Fantastic.Och Mister Fantastic har förstås multipla doktorsgrader (detta är Marvel Universe - ingen gör någonsin ett postdoc-jobb, de bara samlar på sig fler doktorsgrader) utan att tycka att han behöver ha dem i sitt hjältenamn.
Teddy Roosevelt är ett av många exempel på att Nobelfredspristagare är sämre människor än genomsnittet. En av samtidens värsta krigshetsare fick ändå priset. Andelen folkmördare hos fredspristagarna är fullständigt icke-representativ.To be fair så kan Teddy vara protagonisten också
View attachment 20617
Jag tänker strunta i att påpeka att det är märkligt för dem döpa maskoten efter ljus pga Lucifer grejen… och bara gratulera Katolikerna till att de nu har Gud OCH anime på sin sida.