Ingen..
..perfekt skiva men däremot ett perfekt tips för alla Rollspels+musik SL:are; skaffa för guds skull en MiniDisc - något mer användbart har jag aldrig haft, och nu kostar de ändå inte mer än 1000-2000kr. Det är förvisso en investering, men jag har aldrig använt något annat musikverktyg lika flitigt. Föutom de uppenbara fördelarna med bra ljud, en liten men befintlig marknad av MDskivor så har vi ju den underbara inspelningsfunktionen!
Allt man behöver för att spela in musik från datorn är en 'micsladd', alltså en sladd vars ändar ser ut som den man har på vanliga hörlurar. Inspelningen sker då visserligen manuellt, men man kan spela in alla musikformat (till skillnad från mp3spelare) och blanda, klistra, klippa som man vill (beroende på modell, naturligtvis..).
Ang. "använder jag nästan lika stor del av tiden att förbereda musiken" så måste jag få säga att jag själv använder större delen av (död)tiden (läs: tiden mellan spelkvällarna, för mig = arbetsveckan) till att samla in musik. (period.)
//MiDNiGHT.