Rollspelspåven dömer dig!

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Det finns bara ett sätt att lista ut om påven är en AI-bot. Skriv ett inlägg i form av en rollspelsrelaterad logisk paradox. När påven läser detta borde han förgöras om han är en AI-bot.

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Det finns bara ett sätt att lista ut om påven är en AI-bot. Skriv ett inlägg i form av en rollspelsrelaterad logisk paradox. När påven läser detta borde han förgöras om han är en AI-bot.
[Spelarna förväntas göra vad de vill] = [Spelarna förväntas göra det som står i äventyret] = [Spelarna förväntas göra det som är mest roligt]

Take that Skynet! :gremconfused:
//EvilSpook

God45

#PrayersForBahakan
[Spelarna förväntas göra vad de vill] = [Spelarna förväntas göra det som står i äventyret] = [Spelarna förväntas göra det som är mest roligt]

Take that Skynet! :gremconfused:
//EvilSpook
Förväntingar är dumt. Sociala kontrakt och dialog är bra. 25%

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Rollspel är inte ett spel enligt definitionen "Ett spel är en aktivitet eller sport som vanligtvis involverar skicklighet, kunskap eller slump, där du följer fasta regler och försöker vinna mot en motståndare" eftersom det inte finns en tydlig vinnare, förlorare eller ett tydligt slutmål med spelet.

Rollspel är däremot ett spel enligt definitionen "Ett spel är ett utförande av en viss roll på teaterscen eller i film".

Rollspel är inte ett spel enligt definitionen "Ett spel är en aktivitet eller sport som vanligtvis involverar skicklighet, kunskap eller slump, där du följer fasta regler och försöker vinna mot en motståndare" eftersom det inte finns en tydlig vinnare, förlorare eller ett tydligt slutmål med spelet.

Rollspel är däremot ett spel enligt definitionen "Ett spel är ett utförande av en viss roll på teaterscen eller i film".
Nu är jag inte påve, men som medlem i katolska kyrkan måste man hålla sig vaksam mot kätteriet och peka ut häxorna när de visar sig!
Rollspel är 100% ett spel enligt definition 1, rollspel som aktivitet har långt mycket mer gemensamt med fotboll än med teater eller film.

God45

#PrayersForBahakan

Ingen Wittgenstein! Rollspel är en platonisk konstant! 1%

God45

#PrayersForBahakan
När solen går ned över Rollspelsvatikanen ikväll (kl.18:37) kommer sabbaten börja och min tid som rollspelspåve är då över. Vill någon annan ta över är det bara att förklara sig som rollspelspåve och döma pöbeln för deras synder. Jag kommer vara med Xenu och Crom som rollspelspåvarna före mig.

THZ

Warrior
Påven utser väl inte sig själv....han röstas fram i en Konklav? tror jag det heter.

Så vi får väl rösta fram en ny påve och släppa ut .....rök i rätt färg.....om jag minns rätt.

Min röst ligger på Genesis som kommer att omdana rollspelskyrkan rejält. (om jag inte blandat ihop er)

(allt ingår i en långsiktig diabolisk plan att sedan ta över ledarskapet när kaos utbrutit)