Spel-mässigt har jag något slags förhoppning om att eventuellt kanske möjligen spela en Delta Green oneshot-grej kanske.
Skrivmässigt… så tänker jag att det här blir en rejäl skrivsommar:
- Jag har byggt strukturen till ett minimalt Ödesväktarna-äventyr som måste vara färdigt 1:a juli. Alldeles straxt ska jag skicka iväg bildmanus till Ronja.
- Jag ska börja skriva på världsbeskrivningen till Universums Öde-boken till Sagospelet Rymd.
- Jag har bara ett halvt kapitel kvar av första iterationen av översättningen av Ödesväktarna.
- Jag har bara ett halvt äventyr kvar att skriva till min stora Rotsystem-äventyrssamling / kampanj.
- Jag är mitt uppe i att skriva Agency.
- Jag ska försöka komma igång med redigeringsarbetet av och bildbeställningarna till @gabrielledebourgs Kutulu-äventyrssamling.
- Jag hoppas hitta lite mer inspiration till min alternativa fortsättning på Tatters of the King-kampanjen.
Hm, vad mer… Jag har såklart en massa andra projekt som ligger och väntar på sin tid. Ny version av More than Human till exempel. Ny version av Evolutionens Barn. Reviderad grundbok till Rotsystem. Äventyr och/eller kampanj till Kutulu. Jag samlar fortfarande inspirations-bråte till ett återupplivat Scriptura. Flera moduler till Agency är redan uppskissade. Och så vidare. Men jag tror att punktlistan täcker in allt jag faktiskt tänker jobba med under sommaren. Turligt nog är det bara ett par av dem som tekniskt sett BEHÖVER bli klara…