Arfert;n338510 said:1. Skriva ett nytt rollspel. Ev kopplat till WoD, vi får se.
Du är sååååå långt borta.Khan;n338539 said:
Låt spekulationerna börja!
Jag gissar på Viking: the Saga eller Troll: the Tail.
Det har ju viskats om Mermaid - The Dehydration i 20 år vid det här laget.
Låt spekulationerna börja!
Jag gissar på Viking: the Saga eller Troll: the Tail.
2020 fuckade med detta mål rätt hårtSpela mer.
Jag har bara ett:
Jag kommer såklart att skriva en hel del, det vet jag redan. Men jag tänker ta ett "off-år" i år, vilket bland annat innebär att det blir första året på ett bokstavligt decennium som jag inte släpper någon ny bok på GothCon.
- Inte känna mig stressad över rollspelsrelaterade grejer jag "borde göra". Inte över att jag "spelar för lite", inte över att "inte bli klar med projekt X". Tillåta mig själv att vara okreativ och låta projekten ta längre tid. Vara OK med att spela ganska lite.
För somliga har det varit tvärt om. Jag tror jag kan ha landat på ungefär samma lika...2020 fuckade med detta mål rätt hårt
2020 fuckade med detta mål rätt hårt
Jag har spelat mycket mer rollspel i fler olika grupper detta år än jag gjort annars. Just den biten har varit fantastisk för mig.För somliga har det varit tvärt om.
Har blivit bättre på att korrekturläsa! Har blivit klar med ett projekt som var "work in progress" (Den sista vilan) och ett nytt projekt (Leda) så det gick nästan. Köpte tre nya rollspel så där överträffade jag löftet!Jag lovar att bli bättre på att korrekturläsa saker jag skriver. Trots att jag tycker att jag är noga med korrläsning blir det alltid en del fel som jag märker långt senare, så jag får hitta en bättre metod för detta.
Jag lovar att bli klar med två projekt som är "work in progress".
Jag lovar att köpa minst två nya rollspel och läsa in mig på dem då jag inte läst något nyproducerat sen DoDT och har mycket spännande att ta igen.
16 december avslutade vi ett heist-äventyr som jag tror spelarna uppskattade i mångt och mycket, frånsett att de faktiskt inte fick ut McGuffin.Detta innebär till exempel att försöka få kläm på att planera och spelleda heist-äventyr.