Forumträff Rollspelsträff i Stockholm, fredag 20 december

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Fredag 20 december är det dags för årets sista rollspelsträff på Munkbron bryggeri & ölhall i Gamla stan.

I vanlig ordning brukar det inte *spelas* rollspel på de här träffarna. Vi nöjer oss med att *snacka om* rollspel. Och kanske dricka en öl eller två. Och äta korv.

Det brukar börja när Munkbron slår upp dörrarna vid kl. 16, och fortgå tills den siste gått hem.

Kom dit och varva ner från julstressen, vetja.

Franz

Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Fick igår reda på att mina kollegor vill gå dit på julavslutningen vilket råkar vara den 20:e 😂 Men fördelen om de bestämmer sig för det är att jag kan hoppa över till rollspelsbordet när kollegorna vill gå vidare till någon klubb 😂

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag har en massa grejer att stå i inför julen, så jag är inte säker på att jag hinner dyka upp. Men jag ska göra mitt bästa.

Jag vill (och behöver för mig själv) komma förbi...... Hoppas på att kunna det...men det blir inte från 16 för mig..... Jag kommer i sådana fall komma senare

Franz

Nin geed gali jirey geed loo ma galo
Det verkar som att kollegorna hellre vill gå till Wirströms. Men det innebär ju att jag fortfarande kommer vara i närheten, så det är inte alls osannolikt att jag dyker upp lite senare 😊