Okej, en till Rotsystemtråd fick det bli. Jag har just fått in första illustrationen till spelet:
Typ en tusenlapp. Som hittat. Komplett med CC-BY-licens.
Saker jag beställt i övrigt:
- Omslag från George Cotronis
- Lite personporträtt och en och annan kroppsdel från Jenna Fowler. VI har inte riktigt bestämt omfattning där än.
- 12 illustrationer till rollpersonsbakgrunder plus 5 andra illustrationer (bestäms av honom själv) från Tazio Bettin.
- 2 stora och mer omfattande, 2 små från Steven Austin.
- Ytterligare från Eric Quigley: Två svartvita landskap, eller möjligen interiörer, plus två infekterade monstruösa djur.
Sedan kan det nog trilla in något eller några bilder från Ronja också, såklart.
Just nu har jag lovat bort ungefär 2650 dollar, exklusive det som ska till Ronja och Jenna. Eller typ 17 papp.
Så snart jag får nån lite mer levande bild, och Leviathans crowdfunding är klart, ska jag nog fixa en sån jag också...
Typ en tusenlapp. Som hittat. Komplett med CC-BY-licens.
Saker jag beställt i övrigt:
- Omslag från George Cotronis
- Lite personporträtt och en och annan kroppsdel från Jenna Fowler. VI har inte riktigt bestämt omfattning där än.
- 12 illustrationer till rollpersonsbakgrunder plus 5 andra illustrationer (bestäms av honom själv) från Tazio Bettin.
- 2 stora och mer omfattande, 2 små från Steven Austin.
- Ytterligare från Eric Quigley: Två svartvita landskap, eller möjligen interiörer, plus två infekterade monstruösa djur.
Sedan kan det nog trilla in något eller några bilder från Ronja också, såklart.
Just nu har jag lovat bort ungefär 2650 dollar, exklusive det som ska till Ronja och Jenna. Eller typ 17 papp.
Så snart jag får nån lite mer levande bild, och Leviathans crowdfunding är klart, ska jag nog fixa en sån jag också...