1,2 miljoner efter ett dygn. Vad slutar det på tror ni?
Min första tanke var "antagligen rätt långt, men knappast bättre än the one ring gjorde". Men sen tänkte jag lite längre och blev tveksam till det. Sure, tolkien är stor. Men är DnD större?
Ett helthetslösning till 5e med nya klasser, folkslag och monster. Coola folkslag också, där du kan vara goblin, ogre eller undead! Och ganska få men coola klasser?
Jag tror de träffar väldigt rätt med den här kickstartern däre de erbjuder en liten "reset" för folk som överlag gillar DnD 5e, men kanske har börjat ledsna lite på ett par av designvalen.
Om Ligan bara kan få ut information om det här till alla _spelledare_ och aktiva spelgrupper som finns där ute, så tror jag de kan komma att gå sjukt långt. Och varför jag poängterar det är att MCDC nyss gjort en undersökning bland sina patreons där det verkar som att de flesta är spelledare, och att de flesta inte verkar hänga så mycket sidor som ENworld. I alla fall får de inte sina nyheter därifrån.
Det är så klart ett begränsat urval, och det är möjligt att "colvillians" helt enkelt inte gillar ENworld =D
Men jag tror den här kickstartern kommer gå väldans bra!