Rutland - Warhammer 40k: Avskum

Vicotnik

Den onde
Staff member
Qu fortsätter tillsammans med d2r2 djupare in i skeppet fortfarande på jakt efter ettt sätt att förädla sig själv för att bli ett så bra verktyg för kejsaren som möjligt.

NEDSTIGER, VAKSAMT FÖRSIKTIGT, FÖRBÄTTRA QU

Cybot

Mest spelbar
"Mannar. Högst är Kejsaren, sedan hans utvalda höga furstar av Terra, sedan guvenören i den här sektorn. MEN EFTER DET KOMMER JAG..."

Cognatius håller ett kort tal till sina Ogryns, och använder de enklaste av orden, för att få sina Ogryn att förstå hur han förväntar sig att saker ska gå till. Rör inget som ser misstänksamt ut utan att F1-D0 har haft en titt. Skydda mig med era liv. Om ni ser något som ni tror är en demon eller xenos. Klubba den till den inte rör sig mer!

Sedan tar han sig tillbaka ner genom Stack-nivåernas labyrintina gångar, guidad av F1-D0

NEDSTIGER, UTFORSKAR FÖRSIKTIGT, INDOKTRINERAR OGRYN

RasmusL

Champion
Lis nuna pryds av en grimas av missnöje och vämjelse inför scenen framför henne.
"Gott så, tjänare! Men minns vem du talar med!"

Li lägger tankfullt armarna i kors, blåser då och då en hårlock åt sidan.

"Nå! Min fråga till dig orakel: 'vad är den snabbaste vägen till kronan?'"

FRÅGA OM VÄG, NEDSTIG SÅ!

NordicMouse

Warrior
Aliora går fram och tillbaka likt en general som inspekterar sina soldater, som dessa barn på sätt och vis nu är. "Ok, så vi är här för att undersöka, hitta saker får vårat Gäng, saker som får oss att bli starkare!" säger Aliora, gräver i sin väska efter en nästan tom blå spray flaska och ger varje liten unge en liten färg strimma blått i håret. "Sådär, nu går vi kamrater!"

UNDERSÖKER, UTBILDAR, SMYGER, NEDSTIGER FÖRSIKTIGT