Rutland - Warhammer 40k: Avskum

RasmusL

Champion
Ett biblio-vad? Ah, då vet jag var jag kan hitta mer om dasspappret tar slut... Och på tal om trollen hamnar vi i en faktisk toalett! En skymf mot mitt namn, släkten Kaminskas namn ska inte få släpas i smutsen igen när kronan väl är min! Vi spenderar inte en sekund mer än nödvändigt här,

NEDSTIGER TILL VARJE PRIS, USCH!

Cybot

Mest spelbar
Cognatius Castellomonte den Gyllende håller ett brandtal till sin hird om att hans ankomst är ett tecken från Kejsaren. Krashen var inte ett straff utan en prövning, och Stammens fiender har lyssnat på onda röster och brytit kejsarens ordning och måste nu straffas för sin synd. Och vilka händer är mer lämpade än de kejsarens martyrer som de har syndat mot?

Tyst ber Cognatius febrilt till Kejsaren att F1-D0 och kraftrustningen ska ge hans sida en tillräcklig fördel.

UTFORSKAR, LEDER STRAFFEXPEDITION MOT KÄTTARNA

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Cognatius Castellomonte den Gyllende håller ett brandtal till sin hird om att hans ankomst är ett tecken från Kejsaren. Krashen var inte ett straff utan en prövning, och Stammens fiender har lyssnat på onda röster och brytit kejsarens ordning och måste nu straffas för sin synd. Och vilka händer är mer lämpade än de kejsarens martyrer som de har syndat mot?

Tyst ber Cognatius febrilt till Kejsaren att F1-D0 och kraftrustningen ska ge hans sida en tillräcklig fördel.

UTFORSKAR, LEDER STRAFFEXPEDITION MOT KÄTTARNA
Fler anhängare är alltid välkomna till mitt hov, särskilt om de vill testa sin stridsduglighet innan de ansluter sig till korståget. 😉

NordicMouse

Warrior
Underliga maskiner är alltid intressanta att undersöka, vem vet vad man kan göra med dem. Kanske bygga om min trasiga hoj där uppe till något som kan göra mig snabbare, eller något vapensystem som gänget kan ha!

UNDERSÖKER MASKINER, PILLAR PÅ SAKER!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Javerran pekar på schaktet. "Se här Arbite Sauveur! Vem vet vilka kätterier som dessa avfällingar försöker dölja från kejsarens ljus där nere i djupet?"
Låt oss träda ner och bringa kejsarens ljus till dem i form av våra mynningsflammor!

JAVERRANSAMMMARBETE!
SHACKTNEDSTIGNING!
GENOMSÖKNING!
BROTTSBESTRAFFNING!
REKRYTERING!

Man Mountainman

Storsvagåret
Rawna! Roboute! Mina bröder och systrar! Ack grymma värld!

Jaja, inget att lipa över. Kanske finns det några stamkrigare på nästa nivå som vill joina oss?

NEDSTIG. UTFORSKA. SKATTLETA. REKRYTERA STAMKRIGARE.

God45

#PrayersForBahakan
NEDSTIG DJUPT MED KRABBEN! TUGGA!
(Det är mekaniskt omöjligt att nedstiga mer än en våning i taget. Vill du använda dina andra ord på sätt som inte är att beskriva nedstigningen så får du det)