NordicMouse
Warrior
Jag som har dålig koll på Warhammer hade super kul. Visste inte att det var så nära slutet, kändes lite elakt att skicka upp allt folk, men försökte spela girig 
Ja haha, det sabbade upp det rätt rejält. Valakoff och Aramis låg ju näst längst ner, oskadade, väl beväpnade och sammansvetsade. Sen fuckade det ur!Jag som har dålig koll på Warhammer hade super kul. Visste inte att det var så nära slutet, kändes lite elakt att skicka upp allt folk, men försökte spela girig![]()
Ni hade ju kunnat ta genvägen ni också!Ja haha, det sabbade upp det rätt rejält. Valakoff och Aramis låg ju näst längst ner, oskadade, väl beväpnade och sammansvetsade. Sen fuckade det ur!
Men man får vara elak i spel, så länge man är snäll annars![]()
Det var en helt fantastisk move att skicka upp alla till ytan! Du spelade väldigt underhållande och smart rakt igenom!Jag som har dålig koll på Warhammer hade super kul. Visste inte att det var så nära slutet, kändes lite elakt att skicka upp allt folk, men försökte spela girig![]()
Jag hade läst alla andras inlägg för slarvigt.Ni hade ju kunnat ta genvägen ni också!
Jag visste ju att det fanns genvägar, så jag satt desperat och letade efter var de hade nämnts =DJag hade läst alla andras inlägg för slarvigt.
Jag visste ju att det fanns en portal på våning tre, det var den jag siktade på
Vore det inte för dig hade jag antagligen inte vunnit, så jag tackar och bockar.Jag som har dålig koll på Warhammer hade super kul. Visste inte att det var så nära slutet, kändes lite elakt att skicka upp allt folk, men försökte spela girig![]()