Swedish Chef
Hero
Finns det någon tidsplan för NX? Känns som det var länge sedan man såg någon uppdatering.
vi ska verkligen försöka bli bättre på att dela med oss av uppdateringar, det är bara så svårt för vårt team att hinna med både regelknåpande, skrivande och promotion på en gång.Njord;n205535 said:Tack för infon! Skulle verkligen vara jätteroligt med lite fler uppdateringar om arbetet, jag längtar så det gör ont efter det här spelet.
Njord;n205612 said:Ta den tid ni behöver, jag kommer att vänta troget ända till år 2070 om det krävs.
för de av oss som lyckas leva så länge har vi tänkt fira och se tillbaka på Neotech med en middag på Tim Ho Wan i Hongkong. Helt seriöst, det är planen. Möjligtvis byter vi mot en mer fancy restaurang, för förhoppningsvis är jag rik då.Njord;n205612 said:Ta den tid ni behöver, jag kommer att vänta troget ända till år 2070 om det krävs.
Ymir;n205637 said:för de av oss som lyckas leva så länge har vi tänkt fira och se tillbaka på Neotech med en middag på Tim Ho Wan i Hongkong. Helt seriöst, det är planen. Möjligtvis byter vi mot en mer fancy restaurang, för förhoppningsvis är jag rik då.