Nekromanti Säg grattis då!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Yass har ju tagit studenten nu! Snart är han arbetslös, försliten och bitter som alla vi andra. Fira honom medan han är ung.

Själv väljer han att uttrycka sin glädje med följande ord:

"För jag har taigt studentent för jag har tiagtu studenten för jag har tiagut studeeeeeeenteeeeeen, fuyfan avad hag är bar! :gremlaugh:"

Grattis Yass! Hoppas du fick fina betyg. :gremsmile:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Class of -05

"Grattis Yass! Hoppas du fick fina betyg."

Vem behöver bra betyg när han redan har vår kärlek? :gremwink:

Grattis Yassilus!

Pom

Swashbuckler
Stort grattis till Yassilus!

Men för att undvika att hedra en prominent förvaltare på forumet med rent posthorande vill jag variera mig genom att också säga ett varmt grattis till alla andra som nu byter gymnasiestudier mot skärmmössor! :gremlaugh:

:tekopp: (billigt men skummande bubbel)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Tackar [Edited]

Jupp, nu är jag officiellt arbetslös och fri från skolan och det känns jävligt illa. Jag känner mig inte det minsta mogen eller vuxen. Och jag har haft så roligt åtminstone sista året på gymnasiet så nu när det är slut känns det jättetomt. I vilket fall nu.

Betygen var väl rätt okej. Har inte orkat räkna ut något snitt än.

Och det där du påstår att jag har skrivit har jag inget minne av. :gremwink:

[Edited]: Ajust det, ska inte vara självisk. Givetvis ett stort GRATULERAR till alla andra som tar studenten nu i dagarna. Hoppas att framtiden är vänlig mot er. :gremsmile:

Storuggla

Champion
Välkommen till vuxenlivet

Nu väntar bara skattmasen och dödgrävarna :/

Storuggla, +3 muntergök

Johan K

Gammal & dryg
Grattis Yassilus !!

Hoppas att du fick en trevlig student !! :gremlaugh:

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Graulerar, Yassilus! Jag befinner mig själv i samma position och hoppas att du har haft ett lika härligt studentfirande som jag!

Rickard

Urverk speldesign
Re: Tackar

"Jupp, nu är jag officiellt arbetslös och fri från skolan och det känns jävligt illa."
Ska du inte plugga vidare?

"Jag känner mig inte det minsta mogen eller vuxen."
Det där dröjde tills jag var 24 tills jag började känna mig vuxen... och då var det en sak i livet som hände som förändrade mig.. Sedan är det rätt en konstigt känsla att känna sig vuxen.. Jag vet inte, men jag hade inte direkt tänkt hur det kan kännas när jag var yngre, men för mig känns det mest som en acceptans över att jag är gammal.. Det är inte precis så att jag har rationella tankar, så som det kan klassas om man nu är "moget vuxen"..

Sedan hatar jag folk som anser sig själva vara mogna när de är 18-19.. Eller "hatar"?, men jag ogillar den attityden.. Tycker de är jobbiga.. Oftast är det tjejer som brukar kunna säga att de är "så jävla mogna" (eller att de säger den kommentaren ironiskt om andra).. Jag brukar söka upp andra sällskap (om det finns) när jag hör den kommentaren..

"...så nu när det är slut känns det jättetomt."
Ah, sådär kände jag i 9:an, tredje ring och nu när klassen upplösts på universitetet.. Tomhet och saknad..

/Han, vars tomhetskänslor inte var så stora när det kom till universitetsklassen

Nightowl

Champion
Sjung om fru Svenssons lyckliga karl!

Låt honom plöja i ungdmens fåror
Fem gamla hjärtan i sprit jag har!
Å en ljus elefant i ett snår!
Inga stoppar den
I vårat linneskåp!
Loppor tär vår vän,
som idisslar en ko när vi snyta en rund liten hund,
där den här lilla bagaren bor,
där den här lilla bagaren bor!

HURSA!?

Erik

Feuflux

omjonasson.se
All hail Yassilus, Mask and the others.

Nu är ni redo för den riktiga världen och oj vad besvikna ni kommer bli. :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Grattis på dig åxå Lukas !! :gremlaugh:

/ Johan K, som nästan blev nostalgisk av alla studeneter som huserade här i Lund

malmkvist

Warrior
Gratulerar

Gratulerar till att gå ut i det ljuva vuxenlivet med arbetlöshet och andra sociala krämpor.
Glöm inte att om det inte går ens väg, kan man alltid ta till den gamla hederliga flaskan :gremsmile: