Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 26 Feb 2008 #2 ha ha, det var ju sjukt kul.. nästan så jag kan bortse från den där lilla "jag tror inte på evolutionen-grejen" ...nej förresten. Han var skoj hos Leno också.
ha ha, det var ju sjukt kul.. nästan så jag kan bortse från den där lilla "jag tror inte på evolutionen-grejen" ...nej förresten. Han var skoj hos Leno också.
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 26 Feb 2008 #3 Om han fortsätter såhär kommer han bli min favoritkandidat. Han tilltalar min Don Quijote-svaghet. I samma anda ser jag att Nader ställer upp igen. Storuggla, the windmills of big business
Om han fortsätter såhär kommer han bli min favoritkandidat. Han tilltalar min Don Quijote-svaghet. I samma anda ser jag att Nader ställer upp igen. Storuggla, the windmills of big business
krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 36,389 Location Rissne 27 Feb 2008 #4 I samma anda ser jag att Nader ställer upp igen. Click to expand... Va!? Skulle han inte sitta över den här? Nåja, ställer han upp får jag plötsligt någon att hejja på...
I samma anda ser jag att Nader ställer upp igen. Click to expand... Va!? Skulle han inte sitta över den här? Nåja, ställer han upp får jag plötsligt någon att hejja på...
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 27 Feb 2008 #5 "Nåja, ställer han upp får jag plötsligt någon att hejja på..." Otvivelaktigt svar. Storuggla, och han citerar lutz?
"Nåja, ställer han upp får jag plötsligt någon att hejja på..." Otvivelaktigt svar. Storuggla, och han citerar lutz?