Till CoCs 20 årsjubileum gav Chaosium ut en jubileumsutgåva av regelboken.
Dessutom släpptes en mindre upplaga -- 300 exemplar -- numrerade och signerade.
Läs om den här:
http://www.yog-sothoth.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=19
Ett tjugotal av dessa hamnade i Sverige; två av dom hos mig.
Jag funderar nu på att sälja den ena. Det är förmodligen nummer 184 eller 186, jag vet inte säkert eftersom den inte är uppackad än. Mitt uppackade exemplar är nr. 185.
Exemplaret som är till salu är alltså fortfarande inslaget i det grönbruna omslagspappret, omknuten med snöre och förseglat med två små självhäftande elder signs.
Ett likaledes oöppnat exemplar gick på eBay tidigare i år för 455$ + frakt
Jag släpper mitt ex för 3000:- (frakt inom EU ingår)
Det kan tyckas dyrt. Kanske det, men jag funderar som sagt bara på att sälja och 3000 pix är gränsen för var funderingarna går över i verklighet. Det är alltså inte prutbart.
Så länge annonsen finns kvar så är dyrgripen osåld. Eller i alla fall fortfarande till salu -- jag kanske ändrar mig.
-- W
Dessutom släpptes en mindre upplaga -- 300 exemplar -- numrerade och signerade.
Läs om den här:
http://www.yog-sothoth.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=19
Ett tjugotal av dessa hamnade i Sverige; två av dom hos mig.
Jag funderar nu på att sälja den ena. Det är förmodligen nummer 184 eller 186, jag vet inte säkert eftersom den inte är uppackad än. Mitt uppackade exemplar är nr. 185.
Exemplaret som är till salu är alltså fortfarande inslaget i det grönbruna omslagspappret, omknuten med snöre och förseglat med två små självhäftande elder signs.
Ett likaledes oöppnat exemplar gick på eBay tidigare i år för 455$ + frakt
Jag släpper mitt ex för 3000:- (frakt inom EU ingår)
Det kan tyckas dyrt. Kanske det, men jag funderar som sagt bara på att sälja och 3000 pix är gränsen för var funderingarna går över i verklighet. Det är alltså inte prutbart.
Så länge annonsen finns kvar så är dyrgripen osåld. Eller i alla fall fortfarande till salu -- jag kanske ändrar mig.
-- W