zonk
muterad
Beror också litet på hur mycket extra promotion man får vid det exklusiva. Antagligen värt mer än om det skulle dyka upp en helt annan kanal, men det är svårt att säga säkert. Kan vara skillnaden på om folk bara hittar det om de aktivt söker, eller om man får en chans att snubbla över det.Rent allmänt mot exklusivitetsavtal. Men i det här sammanhanget är jag noob och har ingen faktisk åsikt.
Men de där fem procenten känns spontant värda det, om det skulle dyka upp andra sätt att distribuera din pdf.
Jag gissar att den är minimal, om du inte redan når en viss popularitet. Men det bottnar mer i cynism än erfarenhet.Beror också litet på hur mycket extra promotion man får vid det exklusiva.
Å andra sidan finns det en logik i att de pushar exklusiva spel mer.Jag gissar att den är minimal, om du inte redan når en viss popularitet. Men det bottnar mer i cynism än erfarenhet.
Min erfarenhet med andra typer av slutna plattformar är att de promotear sånt som redan säljer bra, för det är också nästan helt uteslutande vad som kommer sälja mer. Exklusiviteten handlar mer om att du binder dig till dem än att de förbinder sig att göra något för dig.Kanske cynismen pekar åt andra hållet om du i stället frågar dig hur hårt man blir bestraffad för att vara icke-exklusiv? Vad som visas är trots allt ett nollsummespel.