wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,079 Location Nordnordost 24 Aug 2013 #1 Rules Compendium - Med reglerna Heroes of the Forgotten Kingdoms - En spelarbok Heroes of the Fallen Lands - En spelarbok till!
Rules Compendium - Med reglerna Heroes of the Forgotten Kingdoms - En spelarbok Heroes of the Fallen Lands - En spelarbok till!
Galten Veteran Joined 10 Feb 2013 Messages 125 Location Stockholm 24 Aug 2013 #2 Tjena, jag tar Chronopia och Version Noll. // G
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 5,857 24 Aug 2013 #3 Apocalypse World på högen tack. Sen har jag köpstopp. ^^
wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,079 Location Nordnordost 26 Aug 2013 #4 Det tog två prommenader till affären, men nu är allt som var betalat i eftermiddags skickat. (Utom Sopbils paket. Om någon känner honom; sparka på honom så han läser sina PM.)
Det tog två prommenader till affären, men nu är allt som var betalat i eftermiddags skickat. (Utom Sopbils paket. Om någon känner honom; sparka på honom så han läser sina PM.)
wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,079 Location Nordnordost 30 Aug 2013 #5 Och nu är alla köp skickade, inklusive Sopbils.
Cassius Hero Joined 12 Feb 2012 Messages 1,373 Location Skåne 30 Aug 2013 #6 Top Secret Bundle - 129:- Top Secret/SI + Agent 13 Sourcebook - Agentrollspelsklassiker.! JAG TAR DET!
Top Secret Bundle - 129:- Top Secret/SI + Agent 13 Sourcebook - Agentrollspelsklassiker.! JAG TAR DET!
wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,079 Location Nordnordost 30 Aug 2013 #7 Utmärkt val! Det är en stor och fin box, så det kommer att kosta en slant att skicka. Ser du något mer som lockar kan vi fylla en Schenker-låda för 99:-.
Utmärkt val! Det är en stor och fin box, så det kommer att kosta en slant att skicka. Ser du något mer som lockar kan vi fylla en Schenker-låda för 99:-.
DeBracy Eventuellt helt fantastisk Joined 21 May 2003 Messages 5,857 31 Aug 2013 #8 wilper said: Och nu är alla köp skickade, inklusive Sopbils. Click to expand... Huzzah!
wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,079 Location Nordnordost 10 Sep 2013 #9 Bygg din egen bundle? Jag har en massa emballage liggande. Jag har en bokhylla full av spel. Har du kastat lystna blickar på spelen men ansett att jag har helt fel prislapp? Bygg din egen bundle och kom med ett prisförslag. Jag måste bereda plats i hyllan för andra projekt.
Bygg din egen bundle? Jag har en massa emballage liggande. Jag har en bokhylla full av spel. Har du kastat lystna blickar på spelen men ansett att jag har helt fel prislapp? Bygg din egen bundle och kom med ett prisförslag. Jag måste bereda plats i hyllan för andra projekt.