wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag går genom samlingarna och säljer sådant som jag inte räknar med att jag skall spela den närmaste tiden.
Jag tänker lägga upp grejerna i Köp & Sälj-gruppen på Facebook, men det kanske är någon forumit som vill ha första tjing och köpa sakerna innan de kommer dit. (När de väl är där får jag ta ner den här annonsen, de har strängare regler om dubbelannonsering där.)
Det går bra att skicka bud i PM
Jag kan ta emot betalning via Swish, PayPal, direkt till kontot eller papperspengar i näven ifall någon har vägarna förbi Luleå och vill hämta personligen.
Jag kan skicka med Postnord eller Schenker.
Ghost War - Michael A. Stackpole - 20kr
Call to Arms - Loren L. Coleman - 20kr
Boken är inplastad, alla klistermärkena sitter utanpå plasten.
Bok #3 Camber av Culdi - 40kr
Bok #8 Willow (Rejält sliten) - 40kr
Bok #10 Varulens tid - 40kr
Bok #18 Conan Förgöraren - 40kr
Bok #45 Drakryttarna - 40kr
Bok #49 Drakjakten (Fint skick) - 40kr
Bok #51 Mörkret faller - 40kr
Star Wars Roleplaying game core rulebook - 150kr
d20 Star Wars, första versionen.
Star Wars Roleplaying game reviesed core rulebook - 150kr
d20 Star Wars, andra versionen.
Prime Directive - 100kr
Spela StarTrek, fast utan officiell licens.
Neoviking - 50kr
Time Riders - 50kr
Crossover om du vill blanda Rolemaster och Spacemaster. Innehåller en del matnyttigt för tidsresor i allmänhet om du står inför att dra igång en sådan kampanj.
Orbit - 150kr
Notera att det är en barbröstad leopardmönstrad brud med någon sorts flumgitarr på omslaget. I KULF-debattens skugga torde bara det motivera priset. Vad spelet handlar om har jag ingen aning om, men det har tuttar på omslaget iaf.
Ur Varselklotet - 250kr
Spela nyfikna ungdjävlar i ett anakronistiskt 80-tal. Boken är i gott skick, jag pluggade in spelet via PDF och när pappersboken väl dök upp ställdes den bara i bokhyllan.
Ur Varselklotet - Våra Vänner Maskinerna och Andra Mysterier (Till Ur Varselklotet) - 200kr
Ställdes direkt i bokhyllan, skicket är gott.
Trygg-Torkel Barbaren (Vandöd) - 50kr
Nytryck av världens minst interaktiva soloäventyr
Jorges Bestiarium (Till Drakar och Demoner)- 800kr
Nån sorts monsterbok. Skicket är INTE MINT - men det är förbannat fint, boken är oläst, obläddrad, visst hyllslitage kan skönjas, men du skulle förmodligen kunnat kommit hem från din lokala spelbutik med en bok i sämre skick än den här.
Västmark - 100kr
Gamla upplagan av Västmark, förmodligen framställd på skrivare, spiralbunden.
Edge-On Cyberventure Mission File #1 (Till CyberSpace) - 50kr
Hong Kong Action Theatre! 2nd edition - 150kr
Spela HK-action. Alla rollpersonerna är skådespelare med olika specialområden och sedan spelar man filmer som de uppträder i. Asfeta stridsregler och kul text.
True 20 Adventure Roleplaying - 100kr
A Taste for Murder - 100kr
Spela mordmysterier på engelska lantgods under mellankrigstiden. Ledtrådar betyder inget, motiv betyder allt.
Full Light / Full Steam - 100kr
Steampunk space opera.
Hero's Banner - 50kr
Spela generation efter generation som måste hantera konsekvenserna av sina förfäders handlingar.
In Harm's Way - 100kr
Spela Hornblower och andra liknande sjöäventyr under Napoleoneran.
Thou Art But A Warrior 1st edition (Till Polaris) - 50kr
Spela muslimska riddare i Spanien (Du måste ha Polaris för att spela det här, men Polaris är ett sådant där spel som du borde ha ändå, så det är bara att skaffa.)
Panty Explosion Perfect - 100kr
Spela japanska skolflickor som slåss mot monster. Boken är färgsprakande illustrerad i mangastil.
Dead of Night - 60kr
Skräckfilmsrollspel. Snabbt och enkelt, hyffsat kul också.
Joshuan's Almanac - 60kr
D&D Essentials - Rules Compendium - 60kr
D&D Essentials - Heroes of the Fallen Lands - 60kr
D&D Essentials - Heroes of the Forgotten Kingdoms - 60kr
Golden Sky Stories + Golden Sky Stories Bonus Material + Vykort? - 200kr
Spela snälla djurandar som hjälper folk i detta genommysiga anime-rollspel. Bonus Material-boken går inte att köpa annat än som PDF längre. Jag tror vykorten är någon sorts spelhjälpmedel som kom via crowdfundern, de är fortfarande plastade.
Cyber M/77 (Varianten på tjockt papper) - 100kr
Sveriges nyaste cyberpunkrollspel.
Jag har två böcker kvar, de blev något skadade i frakten, och ser nu ut som om de varit på spelbordet två-tre kvällar redan. Därför nedsatt pris. (Vill du ha sprillans böcker så finns de att köpa på Lulu.)
Cyber M/77 (Kostnadsreducerad) - 50kr
Jag har fem böcker kvar från GothCon. De kostnadsreducerade böckerna är gjorda på ett billigare, men kanske mer lättbläddrat papper. Perfekta att ha som kringskickningsböcker bland chipskladdiga spelare. Jag vet inte hur det går till, men Lulu lyckas ibland få till färgskiftningar i de svartvita bilderna i de här böckerna, jag tycker det är fint.
Hydra #1 - 25kr
Rollspelsfanzine om OSR och klassiskt svenskt rollspelande.
Jag har några ex kvar sedan GothCon.
The Academy - 20kr
Spela ungdomar på internatskola. Harry Potter, Enders Game, sånt.
Någon hällde kaffe på bordet som böckerna låg på under GothCon, det är lite fläckar i kanten på sidorna, påverkar inte läsbarheten alls. Jag har satt ner priset.
OKULT - 50kr
Skräckspel skrivet av mig, layoutat av DeBracy och med skrämmande omslagsfoto av Enhörning. Spela vuxna människor som återvänder till sin hemby bara för att märka att något inte står rätt till. När de börjar nysta väcks minnen och trauman från barndomen till liv igen.
Jag tänker lägga upp grejerna i Köp & Sälj-gruppen på Facebook, men det kanske är någon forumit som vill ha första tjing och köpa sakerna innan de kommer dit. (När de väl är där får jag ta ner den här annonsen, de har strängare regler om dubbelannonsering där.)
Det går bra att skicka bud i PM
Jag kan ta emot betalning via Swish, PayPal, direkt till kontot eller papperspengar i näven ifall någon har vägarna förbi Luleå och vill hämta personligen.
Jag kan skicka med Postnord eller Schenker.
Ghost War - Michael A. Stackpole - 20kr
Call to Arms - Loren L. Coleman - 20kr
Boken är inplastad, alla klistermärkena sitter utanpå plasten.
Bok #3 Camber av Culdi - 40kr
Bok #8 Willow (Rejält sliten) - 40kr
Bok #10 Varulens tid - 40kr
Bok #18 Conan Förgöraren - 40kr
Bok #45 Drakryttarna - 40kr
Bok #49 Drakjakten (Fint skick) - 40kr
Bok #51 Mörkret faller - 40kr
Star Wars Roleplaying game core rulebook - 150kr
d20 Star Wars, första versionen.
Star Wars Roleplaying game reviesed core rulebook - 150kr
d20 Star Wars, andra versionen.
Prime Directive - 100kr
Spela StarTrek, fast utan officiell licens.
Neoviking - 50kr
Time Riders - 50kr
Crossover om du vill blanda Rolemaster och Spacemaster. Innehåller en del matnyttigt för tidsresor i allmänhet om du står inför att dra igång en sådan kampanj.
Orbit - 150kr
Notera att det är en barbröstad leopardmönstrad brud med någon sorts flumgitarr på omslaget. I KULF-debattens skugga torde bara det motivera priset. Vad spelet handlar om har jag ingen aning om, men det har tuttar på omslaget iaf.
Ur Varselklotet - 250kr
Spela nyfikna ungdjävlar i ett anakronistiskt 80-tal. Boken är i gott skick, jag pluggade in spelet via PDF och när pappersboken väl dök upp ställdes den bara i bokhyllan.
Ur Varselklotet - Våra Vänner Maskinerna och Andra Mysterier (Till Ur Varselklotet) - 200kr
Ställdes direkt i bokhyllan, skicket är gott.
Trygg-Torkel Barbaren (Vandöd) - 50kr
Nytryck av världens minst interaktiva soloäventyr
Jorges Bestiarium (Till Drakar och Demoner)- 800kr
Nån sorts monsterbok. Skicket är INTE MINT - men det är förbannat fint, boken är oläst, obläddrad, visst hyllslitage kan skönjas, men du skulle förmodligen kunnat kommit hem från din lokala spelbutik med en bok i sämre skick än den här.
Västmark - 100kr
Gamla upplagan av Västmark, förmodligen framställd på skrivare, spiralbunden.
Edge-On Cyberventure Mission File #1 (Till CyberSpace) - 50kr
Hong Kong Action Theatre! 2nd edition - 150kr
Spela HK-action. Alla rollpersonerna är skådespelare med olika specialområden och sedan spelar man filmer som de uppträder i. Asfeta stridsregler och kul text.
True 20 Adventure Roleplaying - 100kr
A Taste for Murder - 100kr
Spela mordmysterier på engelska lantgods under mellankrigstiden. Ledtrådar betyder inget, motiv betyder allt.
Full Light / Full Steam - 100kr
Steampunk space opera.
Hero's Banner - 50kr
Spela generation efter generation som måste hantera konsekvenserna av sina förfäders handlingar.
In Harm's Way - 100kr
Spela Hornblower och andra liknande sjöäventyr under Napoleoneran.
Thou Art But A Warrior 1st edition (Till Polaris) - 50kr
Spela muslimska riddare i Spanien (Du måste ha Polaris för att spela det här, men Polaris är ett sådant där spel som du borde ha ändå, så det är bara att skaffa.)
Panty Explosion Perfect - 100kr
Spela japanska skolflickor som slåss mot monster. Boken är färgsprakande illustrerad i mangastil.
Dead of Night - 60kr
Skräckfilmsrollspel. Snabbt och enkelt, hyffsat kul också.
Joshuan's Almanac - 60kr
D&D Essentials - Rules Compendium - 60kr
D&D Essentials - Heroes of the Fallen Lands - 60kr
D&D Essentials - Heroes of the Forgotten Kingdoms - 60kr
Golden Sky Stories + Golden Sky Stories Bonus Material + Vykort? - 200kr
Spela snälla djurandar som hjälper folk i detta genommysiga anime-rollspel. Bonus Material-boken går inte att köpa annat än som PDF längre. Jag tror vykorten är någon sorts spelhjälpmedel som kom via crowdfundern, de är fortfarande plastade.
Cyber M/77 (Varianten på tjockt papper) - 100kr
Sveriges nyaste cyberpunkrollspel.
Jag har två böcker kvar, de blev något skadade i frakten, och ser nu ut som om de varit på spelbordet två-tre kvällar redan. Därför nedsatt pris. (Vill du ha sprillans böcker så finns de att köpa på Lulu.)
Cyber M/77 (Kostnadsreducerad) - 50kr
Jag har fem böcker kvar från GothCon. De kostnadsreducerade böckerna är gjorda på ett billigare, men kanske mer lättbläddrat papper. Perfekta att ha som kringskickningsböcker bland chipskladdiga spelare. Jag vet inte hur det går till, men Lulu lyckas ibland få till färgskiftningar i de svartvita bilderna i de här böckerna, jag tycker det är fint.
Hydra #1 - 25kr
Rollspelsfanzine om OSR och klassiskt svenskt rollspelande.
Jag har några ex kvar sedan GothCon.
The Academy - 20kr
Spela ungdomar på internatskola. Harry Potter, Enders Game, sånt.
Någon hällde kaffe på bordet som böckerna låg på under GothCon, det är lite fläckar i kanten på sidorna, påverkar inte läsbarheten alls. Jag har satt ner priset.
OKULT - 50kr
Skräckspel skrivet av mig, layoutat av DeBracy och med skrämmande omslagsfoto av Enhörning. Spela vuxna människor som återvänder till sin hemby bara för att märka att något inte står rätt till. När de börjar nysta väcks minnen och trauman från barndomen till liv igen.