Nekromanti [Säljes] Fantastisk sommarunderhållning.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
  • The official SKS manual - Instructions for Use and Maintnance of the 7.62 Simonov Self-Loading Carbine (SKS) - 59:-
  • The official Soviet AK-74 Manual - Operating Instructions for the 5.45mm Kalashnikov Assault Rifle and Kalashnikov Light Machine Gun (RPG-74 and RPKS-74) - 59:-
  • The official Soviet SVD Manual - Operating Instructions for the 7.62mm Dragunov Sniper Rifle - 69:-

wilper

Sådär, nu är det katten läggdax. Det får nog bli allt för den här vändan.

Som vanligt är syftet tvåfaldigt, dels vill jag få in pengar för att finansiera fotohobbyn, men jag behöver också bli av med bråte ur hyllorna så jag och Enhörning får plats att vända oss om i lägenheten.

Har jag satt priserna helt åt skogen är det fritt fram att komma med motbud, men jag blir betydligt mer lättflörtad om du tar många prylar på en gång och begär paketpris.

Frakten blir oftast 59:- om du bara köper en enstaka bok eller några häften. Annars kostar en låda 99:- att skicka, och den går att proppa full med sådär 15-20 hyllcentimeter böcker. Jag kan kolla exakt om du är nyfiken på en specifik kombination.

Ett väldigt tunt häfte kan gå att skicka som ett skrymmande brev, det kostar 24:-, men det är få prylar som är så små och lätta.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
wilpur said:
Pendragon bundle 249:- - Pendragon 4th Edition (Den bra versionen med regler för hur man spelar kvinnor och trollkarlar också, inte bara riddare.), Land of Giants (Vikingamodulen) och The Boy King (Kampanjmodul).
MITT! Ska fundera på om jag ska tjinga nåt mer också.

wilper

Ok, jag slänger dem på den generella högen med bråte som du har här sedan sist. Säg till om du vill att jag skickar ett paket.

wilper

Första batchen har gått iväg.

Ni som hade betalat vid fyratiden i dag fick era paket skickade nyss. Det finns hopp om att de dyker upp till helgen, men förmodligen i början på nästa vecka.

Medan jag rotade efter Wastelands hittade jag Phoenix Command, upplagt.

wilper

Jag fick en spekulant på delar av D&D 4e-paketet. Någon som är intresserad av rubbet men inte gett sig till känna än? Annars splittrar jag.

--

Det lades till en del prylar längst upp i ursprungsposten i går.

wilper

Nästa batch är nu skickad, ni som hade betalat i fredags borde få era paket i veckan som kommer.