WRNU: Jag behöver utrymme i hyllorna. Alltså har jag en plan:
Jag säljer en del böcker som jag inte använder mer eller har dubletter av. Använder mig av Tradera - med lite tur för er får ni lägre priser, jag har också dålig känsla för rimlig kostnad. För närvarande säljer jag följande rollspel:
Exalted
Exalted Second Edition
Exalted the Abyssals (1E)
Exalted the Lunars (1E)
Exalted the Sidereals (1E)
Savage Seas
Book of 3 Circles
Storyteller's Companion (SL-skärm+bok)
HOL:
HOL - Human Occupied Landfill
BUTTery HOLsomeness
Övrigt:
Pokéthulhu
Agone SL-skärm + karta
Sedan har jag ett par icke-rollspelsrelaterade auktioner på gång också (det kommer flera här).
Det kommer antagligen att utökas ytterliggare snart - bland annat har jag funderingar på att sälja mina Viking-böcker, Freak Legion till WoD, Tenchi Muyo RPG and resource book (moddad 2nd Edition BESM) och Robotech RPG. Lägger till dem senare om de läggs upp.
Jag säljer en del böcker som jag inte använder mer eller har dubletter av. Använder mig av Tradera - med lite tur för er får ni lägre priser, jag har också dålig känsla för rimlig kostnad. För närvarande säljer jag följande rollspel:
Exalted
Exalted Second Edition
Exalted the Abyssals (1E)
Exalted the Lunars (1E)
Exalted the Sidereals (1E)
Savage Seas
Book of 3 Circles
Storyteller's Companion (SL-skärm+bok)
HOL:
HOL - Human Occupied Landfill
BUTTery HOLsomeness
Övrigt:
Pokéthulhu
Agone SL-skärm + karta
Sedan har jag ett par icke-rollspelsrelaterade auktioner på gång också (det kommer flera här).
Det kommer antagligen att utökas ytterliggare snart - bland annat har jag funderingar på att sälja mina Viking-böcker, Freak Legion till WoD, Tenchi Muyo RPG and resource book (moddad 2nd Edition BESM) och Robotech RPG. Lägger till dem senare om de läggs upp.