Nekromanti Säljes innan fredag morgon: Diverse rollspel.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
1) Det är för långt mellan decemberlön och januarilön.

2) Det är för mycket som ska betalas i december. För min del, CSN och illustratörer och liknande.

3) Mina lärare i Växjö tyckte att "helgen innan man får kosing" var ett skitbra tillfälle att lägga en av de två superviktiga, obligatoriska träffarna.

4) Krank har varit för goddamn dålig för att lägga undan pengar till såna här oförutsedda bajsmånader. Han ska bättra sig under det kommande året, vi kan kalla det ett senkommet nyårslöfte.

Sålunda: jag säljer grejer. Det mesta väldigt lite använt.

Burning Empires
Fading Suns
Conspiracy X second edition
Witchcraft

Världens enda färgexemplar av Evolutionens Barn (färgtryck, 108 sidor)
Världens enda 108-sidiga svartvita exemplar av Evolutionens Barn (med hela namnlistan)

(dessa två har ett två färre illustrationer och är att betrakta som prototyper. Man kan få dem signerade, om man vill =)

Skambud är välkomna, men ogärna lägre än typ 50:- plus frakt. Då jag räknar med att några av er har annan bank än mig, så uppskattas tidiga bud, helst innan torsdag eftermiddag/kväll.

Och som tidigare får man gärna köpa Evolutionens Barn. Om man vill det, så sätter man in önskad summa (63:- är grundpris, addera önskad summa) till swedbankkonto 43.154.105-1 och clearingnummer 8129-9. Skriv ditt användarnamn som meddelande eller nåt, och skicka ett PM med din adress.

krank

solvebring said:
50-70:- + frakt för Witchcraft?
Har nämligen också skitdåligt ställt nu men har velat kika på just det spelet länge nu. :gremsmile:
80:- inklusive frakt, kanske? Sätt in slantarna på mitt konto så skickar jag det tillsammans med ditt EB när det kommer.

Storuggla

Champion
Jag vet inte om det är bra affärsssinne att förklara hur desperat säljare man är, men... :gremwink:

Conspiracy X, 100 kronor plus frakt bjudet.

Storuggla, nu ringer det

krank

Storuggla said:
Jag vet inte om det är bra affärsssinne att förklara hur desperat säljare man är, men... :gremwink:
My honesty will be my downfall.

Storuggla said:
Conspiracy X, 100 kronor plus frakt bjudet.
Sålt. Frakten borde gå på... vaddå, en tjuga? Sätt in 120 svenska riksdaler på kontot och märk med ditt användarnamn så fixar jag det.

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Jag nyper gärna BE och Fading Suns. PM:ar dig med förslag på pris.

krank

Då var de fyra spel jag inte gjort själv alla sålda; tackar till er som var snabbt ute. Nu har jag råd med bussar såväl som käk i Växjö =)

Ni får givetvis fortfarande jättegärna köpa Evolutionens Barn; 400:- blev det i slutänden, vilket täcker det mest basala men kanske inte är något att luta sig tillbaks mot om något skulle gå åt helvete därnere... =)

tull

Hero
Jag vill köpa färgad evolutionens barn signerad av krank!!!

Märk gärna den "till den gode kapitalisten ;-)" ifrån ditt namn.

Återkommer inom kort om prisförslag men jag vill paxxa den.

tull

Hero
Hej jag har kollat kontot nu och jag kan erbjuda totalt 180kr för Evolutionens barn färgad edition. Har ett budgettak på 200kr för produkten men då måste jag gå några dagar utan snus (och jag har dessutom minst 5 barn att mätta.)

Känns det som ett skambud för din produkt så jag borde söka mig till en ockrare? :gremsmile:

krank

Persson said:
Hej jag har kollat kontot nu och jag kan erbjuda totalt 180kr för Evolutionens barn färgad edition. Har ett budgettak på 200kr för produkten men då måste jag gå några dagar utan snus (och jag har dessutom minst 5 barn att mätta.)

Känns det som ett skambud för din produkt så jag borde söka mig till en ockrare? :gremsmile:
180 spänn, såld.

För över pengarna till mitt konto som anges i startinlägget, så plitar jag det önskade i boken och skickar den allra senast tisdag nästa vecka. Är det acceptabelt?

Observera också att detta framförallt är ett kuriosaobjekt; det är ett resultat av den allra första provtryckningen via Lulu. Alla sidor är i färg (varje kapitel har en egen färg), det finns två färre illustrationer men däremot en längre namnlista och... ja, nu minns jag inte vad jag redigerade bort, men bhoken modifierades och kapades på totalt åtta sidor från denna till den slutliga.

I februari kommer den "riktiga" färgututgåvan, antagligen typ tjugolappen dyrare än den vanliga. Den kommer bara att ha färg på illustrationerna, och vara lika kort som den svartvita. Du får väl hoppas att den du köpt blir ett samlarobjekt en vacker dag =)

tull

Hero
Ja jag ser det som ett samlarobjekt, dessutom så har jag lovat mig själv att testa något annorlunda. Kan skriva en spelrapport sen så får du lite gratis reklam!

180kr är överfört till ditt konto, du bör ha pengarna senast imorgon 09.30

skickar dig ett PM med min adress.

Tack för en god affär! :gremsmile: