G
Guest
Guest
Jag har en del spel och sånt som jag kan tänka mig att skiljas ifrån.
I första hand är jag intresserad av byten men kan även tänka mig att köpa/sälja.
Finnes:
Elric - Chaosium
Thieves World - Box, Chaosium
Mutant -84 regelbok
Havets Vargar
Drakar och Demoner 1, regelbok i uselt skick (saknar klamrar och sidorna är tejpade i ryggen.)
Greyhawk supplement I till Original D&D 12:th printing 1979 (originalet från TSR, ej nytrycket från WotC)
Hall of the Fire Giant King - TSR, äventyr till D&D
Mongoose Travller Pocket edition
Necromancer D&D D20
Sökes:
Spindelkonungens Pyramid 1:a utgåvan
Tvillingbergen
Magiboken till DoD Expert
Central castings Heroes of Legend, ... Now, ...Tomorrow och Dungeons.
Viking Gods, TSR Minigame
Classic Traveller, diverse supplement, books etc
Tennfigurer fantasy pre slotta (dvs utan plastbas) t.ex. Ral partha, Grenadier, Citadel.
... det mesta i old-schoolväg funkar om jag inte redan har det. Old school är som regel 80-tal eller äldre, men det är inte hugget i sten.
Äldre SF-romaner kan vara intressant - men då är det 80-tal eller äldre som gäller.
I första hand är jag intresserad av byten men kan även tänka mig att köpa/sälja.
Finnes:
Elric - Chaosium
Thieves World - Box, Chaosium
Mutant -84 regelbok
Havets Vargar
Drakar och Demoner 1, regelbok i uselt skick (saknar klamrar och sidorna är tejpade i ryggen.)
Greyhawk supplement I till Original D&D 12:th printing 1979 (originalet från TSR, ej nytrycket från WotC)
Hall of the Fire Giant King - TSR, äventyr till D&D
Mongoose Travller Pocket edition
Necromancer D&D D20
Sökes:
Spindelkonungens Pyramid 1:a utgåvan
Tvillingbergen
Magiboken till DoD Expert
Central castings Heroes of Legend, ... Now, ...Tomorrow och Dungeons.
Viking Gods, TSR Minigame
Classic Traveller, diverse supplement, books etc
Tennfigurer fantasy pre slotta (dvs utan plastbas) t.ex. Ral partha, Grenadier, Citadel.
... det mesta i old-schoolväg funkar om jag inte redan har det. Old school är som regel 80-tal eller äldre, men det är inte hugget i sten.
Äldre SF-romaner kan vara intressant - men då är det 80-tal eller äldre som gäller.