Nekromanti [Säljes] Mutant Undergångens Arvtagare, samt Noir

Tjo!

Jag hade tänkt att sälja min samling av Mutant Undergångens Arvtagare, då jag faktiskt inte spelar rollspel längre och har inte gjort det på år och dar.
Den är inte komplett och inte i närheten av att vara komplett eftersom jag faktiskt aldrig spelade spelet, köpte det i form av nostalgi. Samtliga böcker är oanvända, de är lästa någon gång och har sedan dess stått i en hylla och legat i en kartong. Böckerna finns att hämtas i Helsingborg men kan även skickas med posten/schenker om så önskas, men frakten och emballage (om det är så att emballage behöver köpas) betalas i sådana fall av köparen. Frakten för enskilda böcker bör ligga på ungefär 50:- och ungefär 120:- för alla böcker, baserat utifrån mått och vikt och är beroende på om det ska skickas med Posten eller med Schenker.
Om så önskas så kan jag maila foton på böckerna.

Mutant: Undergångens Arvtagare
Pirit - Den innersta kretsen
Nyskick, 500:-
Kalabaliken i Karle
Mutant: Undergångens Arvtagare Regelbok, Första utgåvan
Nyskick, 300:-
Spelarbok I - Härskaren & Ättlingen
Spelarbok III - Väktaren & Vidundret
Spelarbok VI - Tjänaren & Underverket
Kunskapens pris -balladen om den vilsne vandraren-
Nyskick, otroligt bra film! DVD 200:-
Utan minne från tiden då den skapades, vaknar en robot upp i ett framtida sverige slaget i spillror efter den stora katastrofen. Den påbörjar en lång vandring för att försöka hitta sitt ursprung i en ny värld.
"Kunskapens pris - balladen om den vilsne vandraren" är en spektakulär kortfilm producerad och filmad från Arvidsjaur i norr till Göteborg i söder. Berättelsen först fram genom en vacker ballad med den legendariske Freddie Wadling på sång. Filmen premiärvisades på Göteborgs internationella filmfestival 2007, där den vann publikpriset för bästa kortfilm.
Blodsmak - Ett fall för Sennja Maler
Nyskick och faktiskt aldrig ens läst. Pocket 200:-
"Sennja Maler, privatsnokare, till er tjänst"
Världen har gått under. I skuggan av den stora katastrof som kastat civilisationen i ruiner möter människan en ny tid. I denna gryningsvärld, insprängd mellan den osunda naturen och de strålskadade förbjudna zonerna, ligger den myllrande stadsstaten Göborg. Ett civilisationens fyrtorn där människor och mutanter gemensamt stretar för en bättre framtid. En plats där robotar och muterade djur prutar på samma varor på marknaderna och trängs om samma barplatser på illa upplysta krogar. En plats för privatsnoken Sennja Maler.Beväpnad med vassa tänder och ett ännu vassare intellekt, vandrar hon från uppdrag till uppdrag och från fråga till fråga:
VEM är det som läcker statshemligheter till främmande makt?
VAD har brottskungarna Laban Broms och Furst Mekano med saken att göra?
HUR ska hon klara sig levande undan ulvrikiska lönnmördare och dolska psimutanter?

Jag tänkte även passa på att sälja rollspelet noir. Liksom M:UA så är allting i nyskick och boken är läst en eller två gånger enbart - resten av tiden så har det stått i en bokhylla och sedan varit nedpackat i en låda. Frakten för noir kan på grund av bokens mått (det rör sig ändå om runt 350 sidor i ganska tjockt papper) bli lite högre än vad det blir för enstaka böcker från M:UA, självfallet så kan jag maila foton på de här produkterna också.

noir
noir: Regelboken
Nyskick, 250:-
noir: Spelpaket
Nyskick, 150:-
Spelpaktet innehåller följande:

Berättarskärm
Regeluppdatering #1
Tio stycken dubbelsidiga referenskort i styv kartong
Initiativbräde i kartong
Sammanfattning av hur en huvudperson skapas
Tio stycken fyrsidiga personakter
Två tilläggsformulär i samma format som personakterna, för befläckade huvudpersoner

Vid frågor så är det bara att skicka iväg ett mail till min e-post: subliminal.noir@gmail.com eller via forumet här. Om du vill ha svar snabbt (inom någon timme) så föreslår jag mail eftersom jag kollar den i andra syften, forumet kollar jag en-två gånger om dagen.

Galten

Veteran
Tjenahej,

Är lite sugen på Spelarbok III och IV. Kan du tänka dig 450+frakt?

En liten undran, varför är DVD:n med Balladen om den vilsne vandraren så pass dyr? Det är samma kortfilm som finns på Youtube på runt 20 minuter vi pratar om?

// G

Galten

Veteran
Har fått tag i Spelabok III på Tradden (för 111:). Så jag då sugen på Spelarbok IV men 300:- tycker jag är lite för högt.

// G

Re: [Säljes] Mutant Undergångens Arvtagare

Uppdatering. Eftersom det uppenbarligen inte går att redigera tidigare inlägg. Har inte kunnat svara tidigare, skickade ett PM angående Spelarboken IV. Och ja, det var den filmen som finns på bland annat YouTube. Köpte den för ungefär det priset och vad jag vet så är går den inte att köpa i affärer längre. Men den och novellen, är nu sålda.

Mutant: Undergångens Arvtagare

Pirit - Den innersta kretsen
Kalabaliken i Karle
Mutant: Undergångens Arvtagare Regelbok, Första utgåvan
Spelarbok I - Härskaren & Ättlingen
Spelarbok III - Väktaren & Vidundret
Spelarbok VI - Tjänaren & Underverket