Jo alltså, jag har av någon anledning givit efter för min samlartarms skrik ett par gånger för mycket, och sitter alltså och trycker på sju böcker till M:UA, ett spel jag aldrig riktigt kommit överens med vare sig världsmässigt eller systemmässigt. Om jag någon gång kommer att spela det blir det som spelare, och då får SL ta med sig egna böcker.
Jag har varit reggad på det här forumet sen ganska nära släppet av första grundboken, och jag har (som synes) en sjuhelsikkes massa inlägg. Men jag spelar inte spelet, och mina böcker är till större delen olästa. Jag skulle gärna sälja dem till någon som behöver dem mer.
Plus att jag behöver stålars...
Nå, böckerna och det pris de tydligen går för i det fåtal butiker jag hittade priser för dem i:
Zonernas Zoologi (läst 1ggr)
Bokus: 207:-
Göborg - Encyklopedistens Klagan (oläst)
Sfbok: 329:-
Hindenburg - Min Älskade (oläst)
Collectorspoint: 329:-
Österhavets Otämjda Riken (oläst)
???
Kalabaliken i Karle (oläst)
???
Mutant: Undergångens Arvtagare: Regelbok (reviderade utgåvan) (oläst)
Collectorspoint: 249:-
Jag är beredd att skiljas från dem alla för... Tja, är 500:- ett rimligt startbud, kanske? Får jag flera bud så kommer vi att köra lite budgivning (ni får alltså gärna säga ett bud över 500:- också =) .
Å andra sidan premieras snabb affär. Om någon kan erbjuda mig fem-sexhundra plus frakt på bankkontot rakt av, så finns det risk att jag faller till föga rakt av.
Jag har varit reggad på det här forumet sen ganska nära släppet av första grundboken, och jag har (som synes) en sjuhelsikkes massa inlägg. Men jag spelar inte spelet, och mina böcker är till större delen olästa. Jag skulle gärna sälja dem till någon som behöver dem mer.
Plus att jag behöver stålars...
Nå, böckerna och det pris de tydligen går för i det fåtal butiker jag hittade priser för dem i:
Zonernas Zoologi (läst 1ggr)
Bokus: 207:-
Göborg - Encyklopedistens Klagan (oläst)
Sfbok: 329:-
Hindenburg - Min Älskade (oläst)
Collectorspoint: 329:-
Österhavets Otämjda Riken (oläst)
???
Kalabaliken i Karle (oläst)
???
Mutant: Undergångens Arvtagare: Regelbok (reviderade utgåvan) (oläst)
Collectorspoint: 249:-
Jag är beredd att skiljas från dem alla för... Tja, är 500:- ett rimligt startbud, kanske? Får jag flera bud så kommer vi att köra lite budgivning (ni får alltså gärna säga ett bud över 500:- också =) .
Å andra sidan premieras snabb affär. Om någon kan erbjuda mig fem-sexhundra plus frakt på bankkontot rakt av, så finns det risk att jag faller till föga rakt av.