Jaha, är det så folk nyttjar gamla rariteter de köper av mig?bjong said:är det du som säljer eller någon som köpt billigt och hoppas göra sig en hacka?
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=238932
Säg bara till vad du vill ha (till exempel i ett PM), så räknar jag ihop kostnad och frakt. Du sätter in stålarna på mitt bankkonto och grejerna rasslar iväg till dig.Eksem said:HUR köper jag dem?
Översatta D&D-äventyr? Nej, vi översatte bara de fem.Arfert said:Finns det några ANDRA äventyr än de du sålde? Och har du i såfall dem?
Jag ska inte sälja, jag ska spela!
Bara fina grejerOldtimer said:Vi hade ett mini-äventyr som man fick när man gick med i Svenska D&D-förbundet (Harondirs hemlighet). Och det kom väl några äventyr i vår rollspelstidning Legend.
Översättningarna är ju körda. Där har ju WotC den amerikanska upphovsrätten.Hans E Magnusson said:Bara fina grejerOldtimer said:Vi hade ett mini-äventyr som man fick när man gick med i Svenska D&D-förbundet (Harondirs hemlighet). Och det kom väl några äventyr i vår rollspelstidning Legend.
Undrar om man skulle kunna få allas inblandades tillstånd för att sammanställa allt och ge ut