Nekromanti Säljes: Svenska rollspel

McKatla

Utan titel
UPPDATERING: Nu är allt sålt. Jag önskar köparna mycket nöje med spelen!

Jag köper många svenska rollspel, tycker det är kul att läsa dem, men om jag sedan inte avser spela dem blir det försäljning. Och nu är det dags för en sådan utrensning:

1) Mutant År 0: Boxen, Spelpaket 1-3 samt spelledarskärm, extra tärningar samt ark- och rollformulär. Allt i mycket gott skick. Pris: 500 kr+frakt. – SÅLT
2) Svavelvinter (1:a utgåvan), kartpaket (ursprungliga), Tricilve, Tramenze. Kartpaketets kuvert lite vik i kanterna, kartan däremot i mycket gott skick, precis som övriga produkter. Pris 250 kr+frakt. – SÅLT
3 Spelet om Morwhayle. Mycket gott skick. Pris 100 kr+frakt. – SÅLT
4) Ensamma Vargen, hårdpärm. Mycket gott skick. Pris: 100 kr+frakt. – SÅLT
5) Äventyr, grundboken. Mycket gott skick. Pris 50 kr+frakt. – SÅLT
6) Fenix, från nr 6 (2012) till nr 1 (2015), totalt 19 nummer, samt albumet Birger Barbaren. Gott till mycket gott skick. Pris 250 kr+frakt. – SÅLT

Jag delar inte upp och säljer enstaka produkter inom en post, utan du köper allt eller inget i den. Jag bor i Göteborgsområdet om du skulle vilja slippa fraktkostnaden. Skicka PM vid intresse!

ergo

Veteran
Mycket trevliga spel och resonabla priser! Ganska "strapped for cash" den här månaden tyvärr. Avvaktar och se om något är kvar till nästa månad! :)

McKatla

Utan titel
Oops! Ja luddwig, där slank tanken fel när jag i all hast skrev uppdateringen! Fenixbunten skall det så klart vara ????

McKatla

Utan titel
Ok, nu återstår Svavelvinterpaketet, resten sålt eller tingat. Nappar någon om jag sänker priset till 200kr+frakt?

McKatla

Utan titel
Finns det verkligen ingen som vill ge stackars Svavelvinterpaketet ett nytt kärleksfullt hem??? Och det till det det låga priset av 200 kr+frakt. Skicka PM om du är denne någon jag trots allt tror finns därute i Rollspelsland