Nekromanti Säljes: Trudvang, Coriolis, Polaris, m.m.

Christoffer

It's all pig.
Magnus Edlund said:

Woooo! Bägge ur print just nu, så passa på och slå till!

En fundering dock, är inte PTA 2nd edition? Jag har samma utgåva och har alltid fått för mig att det är 2nd edition jag har? Dock har jag aldrig brytt mig om att läsa det finstilta, 1st edition använder väl tärningar i vart fall om jag inte minns helt galet.

GnomviD

Heresiark
Jag följer Poppes råd; har varit nyfiken på de där ett tag nu. :gremsmile:

Dilandau

Myrmidon
Hm. Kanske. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur många böcker jag vill göra mig av med. Jag dör lite innombords för varje försäljning. :gremsmile:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Magnus Edlund said:
Hm. Kanske. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur många böcker jag vill göra mig av med. Jag dör lite innombords för varje försäljning. :gremsmile:
Det beror inte på att du blir av med böckerna utan på att du säljer dem via Tradera. *nickar allvarligt*

Christoffer

It's all pig.
Magnus Edlund said:
Du får väl glädja dig att att någon annan förhoppningsvis lever lite mer när de köper dem!

Vad är det i så fall som skulle åka ut? Eller håller du på det i hemlighet och sen överraskar alla med....

Dilandau

Myrmidon
DeBracy said:
Det beror inte på att du blir av med böckerna utan på att du säljer dem via Tradera. *nickar allvarligt*
Vad är det som är så fel på Tradera helt plötsligt? Förutom att man måste skaffa ett konto... och att de tar provision? =)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Vad är dyrt och eftertraktat då? Jag har en del som jag inte kommer använda men som jag hållit på för att jag tänkte att det inte skulle ge något att sälja det. Polaris vet jag att jag ska hålla på, men i övrigt har jag ju en del indiespel som jag skulle kunna avvara. Typ, Agon, Dogs in the Vinyard, Primetime Adventures, Cold City och Don't Rest Your Head.

Christoffer

It's all pig.
Vette fåglarna vad som är dyrt och eftertraktat. PTA har ju varit slutsålt ett tag nu, så det finns det garanterat ett sug efter. Om inte här i Sverige så i vart fall om man slänger upp det på Ebay. Polaris vet jag inte hur länge det var slutsålt, men det kommer nog nytryckningar snart.

Personligen är jag inte på jakt efter något speciellt, både PTA och Polaris har jag redan. Riddle of Steel ska jag förvisso inhandla någon gång framöver, men annat än det har jag det mesta som jag är intresserad av...

Dilandau

Myrmidon
Martin Ackerfors said:
Vad är dyrt och eftertraktat då? Jag har en del som jag inte kommer använda men som jag hållit på för att jag tänkte att det inte skulle ge något att sälja det. Polaris vet jag att jag ska hålla på, men i övrigt har jag ju en del indiespel som jag skulle kunna avvara. Typ, Agon, Dogs in the Vinyard, Primetime Adventures, Cold City och Don't Rest Your Head.
Tja, Polaris och PTA verkar gå okej på Tradera. C:a 150 spänn styck för tillfället. De lär knappast komma upp i vad jag tjackade dem för (typ 30 USD styck ink frakt), men det räknade jag inte heller med.