Nekromanti Säljes - World of WarCraft The Board Game

luddwig

Lawful evil
Spelat två gånger. Locket på lådan är lite kantstött. I övrigt fint och komplett. Pris = bud + frakt. Säljes av min syster men eftersom hon inte är medlem här fungerar jag som mellanhand.

Fossegrim

Veteran
Har spanat lite på denna nu i några dagar och eftersom ingen annan tycks vara sugen så skriver jag en rad. Har din syster något riktpris för spelet? Jag vet inte vad det går för nuförtiden, såg att WoB hade sålt det en gång i tiden för runt 6-700kr, och att det sedan fanns att köpa på eBay för betydligt lägre men också högre priser än butikspriset.
Men baserat på WoB-pris, kartongens skick, mitt egna intresse och höga odds på att jag faktiskt kommer spela denna långkörare mer än 1-2 gånger, så öppningsbudar jag 300kr för spelet.

Fossegrim

Veteran
Gör det, kan tyvärr inte lova att jag kan stå kvar vid mitt bud längre. I väntan på svar har jag gått och handlat lite annat så månadens gräns för onödiga men kanske roliga-inköp är nog redan uppnådd. Men hör med din syster så ska jag kolla ekonomin så länge.

luddwig

Lawful evil
Ursäkta dröjsmålet men jag har haft tekniska problem och mycket att göra. Vi sätter sista januari som slutdatum för budgivningen. Om det inte kommer något högre bud och du fortfarande är intresserad så är spelet ditt då för 300 kr plus frakt.

luddwig

Lawful evil
Och så var januari slut. Vad säger du Fossegrim, köpa för 300 kr plus frakt eller avstå?

Nethwen

Veteran
Tjenare, blev det någon affär? Annars är jag sugen 500+ frakt om spelet finns kvar

luddwig

Lawful evil
Nethwen;n81754 said:
Tjenare, blev det någon affär? Annars är jag sugen 500+ frakt om spelet finns kvar
Hej. Jag ska kolla med min syster. Återkommer när jag fått svar från henne. :)