God45
#PrayersForBahakan
Att inte bränna sitt liv på att läsa superhjälte serier är ju ett bra livsval i alla fall ;pentomophobiac;n323612 said:Det här ÄR mitt riktiga förslag. Har för dålig koll i övrigt...
Att inte bränna sitt liv på att läsa superhjälte serier är ju ett bra livsval i alla fall ;pentomophobiac;n323612 said:Det här ÄR mitt riktiga förslag. Har för dålig koll i övrigt...
Samtidigt har jag känt i hela Avengers-craze:n att jag "missar" något, för jag förstår inte alls vad grejen är. Men det var inte meningen att hijacka tråden!God45;n323614 said:Att inte bränna sitt liv på att läsa superhjälte serier är ju ett bra livsval i alla fall ;p
Hur finns det inte redan en Blade/Black Panther team up? Blade/Spider man är alltid bra med dynamiken där en av dem pratar konstant och den andra vill vara cool och tyst.Gurgeh;n323617 said:Jag skulle vilja ha hjältar som inte redan ingår i en annan grupp (eller i alla fall i för många andra grupper), och inte de mest uppenbara valen. Så kanske:
Ledaren: Captain Marvel
Hjärtat: Spider-man
Hjärnan: Black Panther
Musklerna: She-Hulk
Anti-hjälten: Blade
Mitt Young Avengers team förslag hade varit EXAKT ditt förslag. Fuck yes Hawkeye! (Hade kanske bytat ut någon mot Molly från the Runnaways)chrull;n323626 said:Jag kallade teamet "God45 kommer hata det" först men sen insåg jag att jag bara byggt ett young avengers team:
Ledare: Hawkeye (Kate såklart)
Hjärtat: Hulkling
Hjärnan: Amadeus Cho
Musklerna: Miss America
Anti-Hjälten: Wiccan
Så istället kör vi på den här uppsättningen som jag kallar "något har gått jävligt jävligt fel":
Ledare: Punisher
Hjärta: Old Man Logan
Hjärna: Superior Spider-Man
Muskler: Red Hulk
Anti: (Agent?)Venom
Hmmm... Jag hade inte satt Hank Pym med bara minderåriga superhjältar... Annars great!chrull;n323634 said:Team Fully Automated Luxury Gay Space Communism:
Ledare: Franklin Richards
Hjärta: Peter Parker
Hjärna: Moon Girl
Muskler: Goliath
Anti: Legion
YA-teamet är bra för att jag hatar Amadeus Cho och älskar Miss America. Dessutom är det gaaaaaaay så in i helvete.God45;n323632 said:Mitt Young Avengers team förslag hade varit EXAKT ditt förslag. Fuck yes Hawkeye! (Hade kanske bytat ut någon mot Molly från the Runnaways)
Något har gått jävligt fel låter superkul att läsa om och jag kommer använda dem som The Avengers i en dystopisk dimension. Men fuck ja något har gått fel
Hahahahahahahahchrull;n323637 said:YA-teamet är bra för att jag hatar Amadeus Cho och älskar Miss America. Dessutom är det gaaaaaaay så in i helvete.
Gått fel-teamet tänker jag mig från en värld där typ alla andra är döda och där teamet konstant bråkar om vem som är vad. Varken superior eller punisher själv kan ju knappast acceptera att det är punisher som leder teamet. Raka motsatsen till det unga skojfriska teamet så är det bara hårdföra snubbar med skäggstubb som jag misstänker mest kommunicerar i grymtanden och vrål (bortsett från superior då...)
Jag tänkte mig vuxna peter parker (VD-Parker) och en Franklin som är i alla fall könsmogen. Legion är ju vuxen också. Men framförallt ville jag ha ett team med supersmarta personer som INTE inkluderar någon av Illluminati-snubbarna.God45;n323635 said:Hmmm... Jag hade inte satt Hank Pym med bara minderåriga superhjältar... Annars great!
Han är så jävla tröttsamt dryg och fånig för det mesta. Och antingen skrivs han som att han är dryg och vet allt eller så påstås han veta allt men gör aldrig något vettigt. Jag tröttnade dock tidigt på honom och har därför inte läst särskilt mycket där han är med.God45;n323641 said:Hahahahahahahah
så du vann nog tråden
Men hur kan man hata Amadeus Cho? Han är ju typ den 8e bästa Hulken!
Det här är en riktigt bra line-up, grrl power eller inte och förutom She-Hulk är alla nyare karaktärer också.Cybot;n323643 said:Min Grrl Power lineup.
Ledaren: Spider Gwen
Hjärtat: Squirrel girl
Hjärnan: The Engineer
Musklerna: She-Hulk (hade först tänkt sätta henne som Hjärnan, men kände att vi behövde lite mad-scientist vibbar).
Anti-hjälten: Domino
Marvel?Cybot;n323643 said:Hjärnan: The Engineer
Fan. Det får blir Moon girl som utbytare då.chrull;n323648 said:Marvel?
Eller Iron Heart!Cybot;n323656 said:Fan. Det får blir Moon girl som utbytare då.
Om någon kan övertyga mig om att Ironheart inte är en Ironman Mary Sue insert...chrull;n323657 said:Eller Iron Heart!
Hon var Iron Man sammtidigt som Dr. Doom. Det var alla får en Iron rustnings veckan...Cybot;n323660 said:Om någon kan övertyga mig om att Ironheart inte är en Ironman Mary Sue insert...