Nekromanti Sånt som inte säger pang

BrickuS

Veteran
Nu när man vart borta ett tag så där måste man väl ställa nån jättedum fråga som man säkert skulle kunna få svar på genom att leta runt lite men sak samma...

Finns det några planer på en handbok som inte involverar pangande och bankande (typ mer om världen, personer, hur det fungerar mm.) till N2? Skulle inte sitte helt fel annars om Marco och co skulle vilja vara snälla och göra en sån (den skulle iaf sälja i minst ett ex :gremwink:...

Hur som helst, finns det några planer på en och finns det någon som delar min efterfrågan efter en? Känns som om jag inte helt ogärna skulle vilja ha en bättre koll på de lite fåordiga kapitlen om världen etc.

chrull

Stockholm Kartell
ett annat tips är ju att kolla på neogames hemsia om planerade kommande releaser..

chrull

Snow

Swashbuckler
skaffa hardware... den är ursprungligen till N1 men funkar i princip lika bra till N2
innehåller info om simstim, telefoner, ambulanser... allsköns utrustning och mer... mycket trevligt bok.

nomardiculdacar

Warrior
N1 Nippon sägs (Har inte kollat själv) ha allt som behövs för att spela i Japan, och det borde väl inkludera personer, ekonomi å sånt. Annars kommer nog även Neotech Euro(Skandinavien) bli användbar till sådant.

chrull

Stockholm Kartell
Euro innehåller ju inte bara Skandinavien förstås...

nomardiculdacar

Warrior
Re:Euro som i Europa

Du har så rätt. Klantigt av mig att glömma det. När vi nu ändå är inne på det, kommer det att supporta spelande av Cordon Bleu-stil (någon som vet vad jag menar)?