Nekromanti Söker en, eventuellt två spelare för speltest

Söker en eventuellt två spelare för speltest av ett äventyr till GothCon. Äventyret är det officiella för ett av sveriges största spelföretag.

Speltest kommer ske nu på söndag kl 18.

PM:a mig om ni bor i göteborg och är intresserade.

Vi saknar fortfarande två spelare till speltestet av Bitterband, det officiella äventyret för DoDT till årets upplaga av GothCon, hör av er omgående om ni är intresserade !

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Kickass att efterlysa spelare till speltest på forumet! Det borde jag kanske testa när jag arrar nästa gång, istället för att köra de första två-tre vändorna med folk jag redan känner.

Är du arrangör som skall speltesta scenariot eller är du spelledare som.. öh.. testar scenariot?

Spelledare som vill tesköra scenariot en gång innnan conventet.

Vi är redan 4 pers, med mig inräknad men behöver två spelare till !

Hör av er ASAP om ni bor i GBG !

ripperdoc

Myrmidon
Om det är någon bonus så sker speltestet i min bostad med tillgång till Wii, PS3 och, vad jag vet, en Marco Behrmann :gremgrin:

wilper

Stort plus till dig som för-övar spelledandet, dina grupper på konventet lär få det toppen! Själv har jag märkt att äventyr bara blir bättre ju fler gånger man spelleder dem, SLPer blir djupare, miljöbeskrivningarna vackrare, och handlingen flyter smidigare.

Men du ! Vi ska speltesta Bitterband inte spela PS 3 eller Wii. Du stjälper mer än du hjälper du Mr Ripper :gremtongue:

wilper

Du missar ju det viktiga, här får man chansen att spela rollspel med Rollspels-Marco! :)