Nekromanti Söker korrning till Variation!

solvebring

Superhero
Ja, kan jag bara få texten korrad och lyckas peta in alla illustrationerna som nu är klara så är detta ett avslutat kapitel sedan. Kan skicka texten i word07 dokument eller som PDF.

... Vet dock att t.ex. Han antagligen förväntar sig ett utbyteskontrakt av korrning, signat i blod, så att jag inte kommer undan hans texter om nu han korrar min. Dock vill jag understryka att som småbarnsfar kan jag inte lova att hinna gengälda detta inom snar framtid. :gremwink:

Rickard

Urverk speldesign
Jag kan korra, men då säljer du din själ (=tid) till mig inom förhoppningsvis ett år. :gremsmile: Projektet beräknas bli 40 sidor långt och hälften av sidorna ska endast vara bilder.

/Han som har sin mailadress i sin profil

Craygh

Swordsman
jag kan korrläsa bara för att jag är nyfiken på att göra sådant jobb.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
solvebring said:
Ja, kan jag bara få texten korrad och lyckas peta in alla illustrationerna som nu är klara så är detta ett avslutat kapitel sedan. Kan skicka texten i word07 dokument eller som PDF.

... Vet dock att t.ex. Han antagligen förväntar sig ett utbyteskontrakt av korrning, signat i blod, så att jag inte kommer undan hans texter om nu han korrar min. Dock vill jag understryka att som småbarnsfar kan jag inte lova att hinna gengälda detta inom snar framtid. :gremwink:
Jag kan korra. Maila till krank23@gmail.com . Gärna word, så kan jag stoppa in kommentarer via den inbyggda kommentarfunktionen.

Ser gärna att du läser de typ 45 sidor eller så som Evolutionens Barn svällt till, men å andra sidan är det ganska kort om tid (tänkte layouta och skicka iväg ganska snart så jag äntligen blir klar) och jag fattar om du inte vill binda upp dig. Säg till om du tror att du kan pressa dig igenom texten under de närmaste 1-2 veckorna så svarar jag på ditt mail med ett som innehåller EB's text i OpenOffice, Word eller PDF-format.

solvebring

Superhero
Gärna word, så kan jag stoppa in kommentarer via den inbyggda kommentarfunktionen.
Det är precis så jag vill ha det.

Säg till om du tror att du kan pressa dig igenom texten under de närmaste 1-2 veckorna så svarar jag på ditt mail med ett som innehåller EB's text i OpenOffice, Word eller PDF-format.
Tyvärr, folkhögskolan drar igång imorgon och så, det blir nog fullt upp ett tag fram över. Hade jag haft mer tid så.

solvebring

Superhero
Ge mig formatönskan och mail så skickar jag.
Kan fixa i .doc .odt (open office) .rtf. och pdf.
... Ja, de vanliga formaten med andra ord.

solvebring

Superhero
Okej. You got mail!
Ordnade en Word97-2003 kopia, visste inte ifall du hade Word07.

Glömde ordna det åt dig, krank, men säg till om du inte kan öppna det så fixar jag det.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
solvebring said:
Okej. You got mail!
Ordnade en Word97-2003 kopia, visste inte ifall du hade Word07.

Glömde ordna det åt dig, krank, men säg till om du inte kan öppna det så fixar jag det.
Kommer antagligen läsa i OpenOffice ändå, och det tar ju som bekant allt =)