Nekromanti Söker Kult på svenska eller engelska

Storuggla

Champion
Spelantikvariatet. Tror att Tradition har några ex kvar, speciellt den butiken som ligger i Farsta (ville bara plugga den lite, den är fin)

Storuggla, som tycker att koalor borde få körkort

Makkbah

Veteran
Jag har länge sökt efter 'Den svarta Madonnan' till Kult, men aldrig lyckats vara frågvis nog att få tag på boxen...

Om det är någon som kan/vill sälja den till mig, eller ge mig upplysningar om vart man kan få tag på den så vore det tacksamt.

Seraphim

Warrior
Kult... (+tillägg till Makkabah)

Kult, Grundboxen, första versionen. [sv] - Får du nog leta noga för att hitta. Det finns (nog) inte att få tag på i handeln nånstans, och de som har den brukar inte vilja sälja.

Kult, Grundregelboken, andra versionen. [sv] - Kan vara lättare att få tag på. Kan dyka upp lite här och där om man söker noga. Kan vara större marknad för att få tag i den.

Kult, Grundregelboken, första versionen. [eng] - Här har du störst chans i spelauktioner på websiter från USA eller England. Det kan vara svårt att hitta och lika svårt att få tag i (att skicka saker kors och tvärs över världen funkar inte alltid).

Annars kan du ju vänta tills Kult 3ed kommer på Engelska och Svenska. Det ska tydligen inte skilja så mycket, materialmässigt och regelmässigt, från 2ed, så där spelar det ju egentligen ingen roll vilket du väljer (även om jag tror att 3ed kommer att ha sämre artwork och sämre stämningstext - pessimist som jag är). Vill du fortfarande försöka få tag på nån gammal version av Kult, kan Hobbyspel.com vara en sida av intresse.

Kult 3ed produceras av 7th Circle (som har en, uppriktigt sagt, jävligt ful hemsida), det är planerat att komma ut på engelska någon gång mot sommaren.

Makkabah: Det finns en upplaga av Kult: Den Svarta Madonnan på Spelantikvariatet, som är i "hyfsat skick, kantstött" för 350kr.

[color:red]- §.</font color=red>