Nekromanti Söker spelgrupp i Malmö

hushoben

Veteran
I alldeles för många år har jag försökt att få tillstånd något slags återkommande rollspelande, utan att lyckas. Det tycks mig som vuxenheten mest handlar om att läsa om och i rollspel, men sällan spela dem. Avsaknaden av en spelgrupp gör givetvis sitt.

Hoppas nu på att det finns någon grupp i Malmö eller omnejd som saknar en spelare.

Närmar mig trettio och kan tänka mig att spela nästan vad som, från indie-möss till trad-tentakler eller det som ryms däremellan, och bortanför.

/Rikard.

Markehed

Warrior
Jag Wilmer och Bobby här på forumet funderar lite på att addera ytterligare en till gruppen. Vad sägs om att vi tar en fika någon gång så kan vi se om det är en bra match.

hushoben

Veteran
Mycket gärna. Det låter trevligt och helt rätt med en fika. Var, när, hur? Jag åker bort i mitten av juni och blir borta en månad.

Wilmer

Hero
Jag har sommarlov tills min tenta är rättad så jag kan när som helst, gärna nära Möllan!

hushoben

Veteran
Vanligtvis kan jag också lite när som, inte om dagen för då är det jobb. I veckan som kommer är dock en del uppbokade. Men imorgon kväll, på måndag eller onsdag kväll borde funka.

hushoben

Veteran
Pub Galia känner jag inte till, ligger det i krokarna av Möllan ? Klockan 18.00?

hushoben

Veteran
Ja, vad säger man. Lockigt hår i något slags kaos. Skäggväxt. Och sen får jag väl ta på mig ett par vita sneakers så borde man kunna urskilja mig kring statyn.

hushoben

Veteran
Trevligt att träffas. Blev verkligen taggad på att lira. Hoppas vi kan få till något.

hushoben

Veteran
Spelande

God dag

Hur står det till i värmen? Idag verkar det nästan vara behagligt.
Det blev inget Hultsfredsarbetande för mig, av uppenbara skäl. Därför är jag åter i Malmö, men åker bort till helgen och kanske nästa vecka också. Som kompensation.

Hur framskrider spelplanerna?

Har själv sommarsnöat in på Cthulhu. Kanske något för framtiden.