Wikingen
Veteran
Hej! Jag heter Erik och är 24 år och letar efter en grupp att spela rollspel med då mina två tidigare grupper runnit ut i sanden. Jag har lite erfarenhet sedan innan av D&D 5e via roll20 och drakar och demoner där min grupp träffades inne i Uddevalla. Annars har jag lite kunskap om Shadowrun, Pathfinder och vampire lore så skulle inte tacka nej till att spela någon av dessa heller. Det spelar ingen större roll för mig om gruppen träffas eller spelar via Roll20.
Jag har ett arbete där jag jobbar vardagar mellan 7-15 ish så alla vardagskvällar eller helgdagar funkar. Träffar gärna nytt folk att spela med så om någon behöver en till spelare till sin grupp, hör av dig! Går bra att skriva på denna sidan eller adda mig på min skype som står listan i min profil.
Tack för mig och ser fram emot att träffa er!
Jag har ett arbete där jag jobbar vardagar mellan 7-15 ish så alla vardagskvällar eller helgdagar funkar. Träffar gärna nytt folk att spela med så om någon behöver en till spelare till sin grupp, hör av dig! Går bra att skriva på denna sidan eller adda mig på min skype som står listan i min profil.
Tack för mig och ser fram emot att träffa er!