Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag har läst igenom reglerna (inte kampanjboken), och spelat en session. Har även spelat mycket svärdets sång, så de grundläggande bitarna har jag koll på.BiobunkerVII;n340606 said:Kul! Är du bekant med År0?
Jag har läst igenom reglerna (inte kampanjboken), och spelat en session. Har även spelat mycket svärdets sång, så de grundläggande bitarna har jag koll på.BiobunkerVII;n340606 said:Kul! Är du bekant med År0?
Ah, inte under själva spelmötena? Kör ni roll20s egna chat då eller? Jag hade hört att den inte var så bra...BiobunkerVII;n340674 said:IDiscord är mest för att hålla kontakt mellan olika speltillfällen.
Fel av mig - vi brukar köra ljud genom discordRymdhamster;n340684 said:Ah, inte under själva spelmötena? Kör ni roll20s egna chat då eller? Jag hade hört att den inte var så bra...
Okej, då är det den setup jag är van vid =)BiobunkerVII;n340686 said:Fel av mig - vi brukar köra ljud genom discord
Jag tror att den här tråden blir aktuell igen så fort någon skriver i denNeroflame;n345041 said:Är det här fortfarande aktuellt? Är själv förälder och skulle gärna försöka få ihop något som rullar digitalt för de där kvällarna när Sambon är iväg och man själv är fastlåst hemma.
Jag passar på att, även i denna tråd, göra reklam för min west marshes 5e kampanj Murkelmossen som körs sporadiskt och efter kl 20 på kvällen (när barnen sover). Tror att alla medlemmar är 35+.Neroflame;n345041 said:Är det här fortfarande aktuellt? Är själv förälder och skulle gärna försöka få ihop något som rullar digitalt för de där kvällarna när Sambon är iväg och man själv är fastlåst hemma.
Senaste månadernas spriding av ett viss virus i världen har gjort Roll20 mycket populärare de senaste tre veckorna då folk börjar stanna hemma mera, så det kan gott vara att också på svenskt håll blir den här typen av spel markant mera aktuellt på bara ett par veckor...Neroflame;n345041 said:Är det här fortfarande aktuellt?
Jag av skulle också kunna tänka mig att delta i en sådan grupp.Lightshy;n349708 said:Är det någon som testar Kopparhavets Hjältar online och har plats för en till?