Jäklar alltså, det finns så många awesome indiespel jag vill spela. Det här är de spel som jag är eld och lågor över och vill spela NU:
- Storming the Wizards Tower
- Misspent Youth
- Ribbon Drive
- Nya Berättelser från Staden
- Solar System
- Mouse Guard
- Serial
- Utpost
- Steal Away Jordan
- DITT FAVORITSPEL!
Jag letar efter deltagare som är positiva och bejakande och vill bygga gripande och awesome berättelse tillsammans med mig.
Du behöver inte veta en massa om indierollspel, bara du förstår och är ute efter ungefär samma grejer i rollspel som jag. Om du är osäker så kan du alltid berätta lite om dig själv, eller fråga mig och mig och varför jag gillar de här spelen.
Åh, här kan du läsa allt möjligt om hur jag ser på rollspel, förresten... (1) och (2)
- Storming the Wizards Tower
- Misspent Youth
- Ribbon Drive
- Nya Berättelser från Staden
- Solar System
- Mouse Guard
- Serial
- Utpost
- Steal Away Jordan
- DITT FAVORITSPEL!
Jag letar efter deltagare som är positiva och bejakande och vill bygga gripande och awesome berättelse tillsammans med mig.
Du behöver inte veta en massa om indierollspel, bara du förstår och är ute efter ungefär samma grejer i rollspel som jag. Om du är osäker så kan du alltid berätta lite om dig själv, eller fråga mig och mig och varför jag gillar de här spelen.
Åh, här kan du läsa allt möjligt om hur jag ser på rollspel, förresten... (1) och (2)