- Ställa frågor till företaget (kontaktinformation)
- Hitta information om lediga lägenheter
- inklusive planlösningar och hyra
- Anmäla intresse av lägenheter
- Anmäla fel och brister till vaktmästare
- Hitta information om aktuella serviceprojekt
Bara fel rubrik på lägenhetstyp 3-sidan...Arfert said:på "Lediga lägenheter"-sidan verkar det vara länkat till fel lägenhetstyp... efter en supersnabb-koll
Absolut, tack!Paxen said:Hoppas jag gjorde som du menade att jag skulle göra.
Exakt så tänkte jag också.Arfert said:Att ha OM OSS och KONTAKT-sidorna separerade är rätt standard, och helt rätt eftersom sidorna handlar om olika saker. Kontakt ska vara just det, kontakt. Om oss är info om företaget, det är en helt annan sak.
Jo, jag vet att det "ska vara så", men jag har ändå inte förstått själva meningen med det.Arfert said:Att ha OM OSS och KONTAKT-sidorna separerade är rätt standard, och helt rätt eftersom sidorna handlar om olika saker. Kontakt ska vara just det, kontakt. Om oss är info om företaget, det är en helt annan sak.
Ja just det, sa ju att det var en snabbkoll... ;-)krank said:Bara fel rubrik på lägenhetstyp 3-sidan...Arfert said:på "Lediga lägenheter"-sidan verkar det vara länkat till fel lägenhetstyp... efter en supersnabb-koll
Vart vill du tillbaks då? Båda sidorna kan ju nås från flera håll...Arfert said:Skulle vilja ha en tillbaka-knapp på formulärsidorna, även om det egentligen inte behövs. För extra tydlighet.
Effekten av att jag inte får använda något annat än HTML+CSS, alltså ingen fräsig scripting här inte. Och det enda sätt att göra formulär som skickar information till mig i HTML är att göra det via mailprogrammet.Arfert said:När jag trycker på SKICKA i intresseformuläret och i Felanmälan dra mitt mailprogram igång... ska det göra det? Det vanliga är väl att man får upp ett meddelande som säger "Tack för din intresseanmälan" eller "Din felanmälan är mottagen" eller nåt liknade.
Det finns en vanlig E-postadress utskriven, högst upp ovanför formuläret. "Om det inte funkar, skriv och skicka till..." och så vidare... Men tydligen är det inte tydligt nog. Får se om jag hinner komma på nån bättre lösning.Arfert said:om det ändå måste gå via mailprogrammet skulle jag föredra att det fanns en vanlig epostadress utskriven. jag använder t.ex. inte det inbyggda mailprogrammet på datorn (vad man nu föredrar, som Mail i Mac, Thunderbird eller whatever) utan gmail direkt. Då funkar den här lösningen inte.
Fast Felanmälan kan man ju också ta sig till via Bo hos oss. Det är det jag menar, ska jag ha två "tillbaks"- knappar?Arfert said:Tillbaka från Felanmälan till Kontakta oss... visst, det är ju bara att klicka på "tillbaka oss" eller använda back-knappen i browsern. Men det skadar aldrig att vara extra övertydlig på en sån här sajt. Som min morsa ska kunna använda.
Bra poäng. Lite jobbig att fixa (manuellt plocka bort från tio sidor...) men det är ordnat.Arfert said:Ta bort den, ser bara oproffsig ut.