Nekromanti Sökes: Spelare i Västerås

Psientist

Veteran
Vi är två killar på snart 30 som letar efter trevligt folk att lira rollspel med.

Tanken är att min kompis som är en erfaren SL ska dra ihop en fantasy-kampanj om vi får tag i lite nytt folk att lira med.
Kampanjen är hans egna hemsnickeri och regelsystemet är 91'ans Drakar och Demoner fast med lite husregler för balans.

Vi letar folk som:
* Inte spelar rollspel som om det vore ett MMO
* Inte trycker in sina fetischer i allt
* Anser att man spelar i en grupp, inte med flertalet individer som ska slåss om att vara "bäst"

Passar följande in på dig och du är intresserad så hör av dig med frågor och sådant!

Psientist

Veteran
Saknas nu bara 1 till spelare sedan kan vi dra igång med ett scenario och se om vi kommer överens med spelstil och sådant innan vi drar ihop en kampanj, så var inte blyga nu :gremsmile:

Tommy_82

Veteran
Hej, Jo jag är positiv.Bor utanför i virsbo men om plats finns så är jag gärna med och testar.Är 29 år och vill gärna lira dod igen. Var ett par år sedan

Psientist

Veteran
Om du inte kollat PM så passa på att göra det, vi saknar fortfarande en spelare!

Bogster

Veteran
Jag är en kille på 18 år som gillar bordsrollspel, har däremot aldrig spelat drakar och demoner, men har spelat dungeons and dragons i snart 2 år.

Skulle kanske intressant att prova om ni fortfarande har plats.