Nekromanti Sökes: Spelgrupp!

Cervan

Veteran
Hej! Är ganska nyinflyttad i Sthlm och vill hitta folk att spela med. Spelar helst D&D -91 men har även spelat MC en del samt nyligen inhandlat Vampire. Är dock en novis på det området ännu. Är kanske lite ringrostig nu så jag vill gärna börja att vara spelande, men i krislägen kan jag även vara SL framöver, har en kampanj på gång...

Tja,......

om du hittar några fler så är jag gärna med på DoD-91. Dock är jag helst inte SL..........för det är jag inte så bra på...........

Skicka privat meddelande när du vet läget.......

Caen

Re: Tja,......

Någonstans i storstockholm, helst lite centralt, så att folk slipper åka så långt. Kan ju nämna det att jag tror att jag är endast intresserad om rollpersonerna ska vara 175 BP's rollpersoner....jag är lite trött på att spela icke kraftfulla rollpersoner, och det är inte kul om man är magiker i DoD-91 om man inte har mycket erf.

Caen

Ghorax

Veteran

Ja, håller med.... Vi tre, bor i norrort, två i Upplands Väsby och en i Märsta. Och köra med 175 poäng låter ok...

Cervan

Veteran

Herregud! Här åker man bort en helg och missar nästa allt! Ni planerar alltså att spela i Väsby? Helt ok, för mig. Bor just nu i Sumpan, flyttar dock snart till söderort, men det spelar mindre roll...
Underätta gärna mig när det blir av!

Cervan

Veteran

Låter jättebra det. Vet inte riktigt vart jag fick Eon2 ifrån, jag kollade och vi hade ju inte ens diskuterat det. Mycket i huvudet just nu kanske. Hade även diskuterat med en annan om just Eon2 så det kanske blev lite förväxlat. Hur som helst så har även jag mest erfarenhet av DoD, men det är som sagt fortfarande ett tag sedan jag spelade.