Nekromanti Sökes: Testare (DoD6)

Runde Rolf

Swordsman
Mossa mossa på er alla människo barn, det här är Nicke lilltroll som talar!

Jag letar efter ett par söta blondiner mellan 15-16, själv är jag en snygg vältränad kille....
Okej nog med skämt allvarligt talat så letar jag efter ett par söta(inte nödvänigtvis blonda) DoD6:are som har lust att kolla igenom några av mina senare skapelser och se ifall de är mogna nog att släppas på min och Sitors sida. De aktuella uppdragen består av att kolla Shaman bönerna(till skogstroll) och min nya ras Vildalverna...

Ps. Har faktiskt börjat läsa Tolkiens böcker igen men detta hör hemma på Fantasy & SF forumet /images/icons/wink.gif.

<A HREF="http://www.spelaroll.net/svultnasvinet" target="_new">http://www.spelaroll.net/svultnasvinet</A> runderolf@hotmail.com

Sårias

Veteran
Kasta hit bara dom vill ju så gärna spela åtminstånde större delen av gruppen ringer och tjatar varenda dag om att spela min mail är: Dark_Shadow@localbar.com

Sårias Halvalv:
Biter inte min klinga eller morgonstjärna biter INGET!

Gurrgel

Veteran
Visst skicka dom, jag och min spelgrupp spelar ganska mycket, även om det inte alltid blir så seriöst, mail är:
Gurrgel@hotmail.com
Fergman@Telia.com

Renfield

Swordsman
Lätt...
Jag har en spelgrupp som stadigt är igång (tre helger i månaden) och vi kan ta oss en itt och utvärdera...

"He who conquers the past, commands the future.
He ho commands the future, conquers the past."

Ximnipot69

Swordsman
Jag (vi) ställer upp

Visst skicka på. Min spelgrupp spelar ganska flitig så det blir nog inge problem.

Rattlesnake_x@hotmail.com

Ximnipot - huvudvärken personifierad

trollet

Warrior
Re: Jag (vi) ställer upp

vist jag ställer också på det så du kan ju skicka det till

[e-postadressen borttagen på användarens begäran]