Nekromanti Söndagmorgon

Lindenius

Swashbuckler
Nu är klockan 0830 och ingen (reggad) har varit här, åtminstone sedan 0730. Hur kommer det sig? Är söndagmornar ingen bra dag för forumiter att skriva inlägg? :

//erik. tuppe med uppen som vanligt. tror minsann jag ska hämnas på mina barn när de blir tonåringar och slita upp dem halv sju på morgonen. :gremelak:

Yheela_UBBT

Veteran
Tror det finns några alternativ till detta fenomen:
1. Har varit uppe hela natten och börjar se små gröna gremlings överallt istället för bokstäver.
2. Fungerar aldrig före kl. 11 och då efter ett antal koppar kaffe.
3. Är bakfull.
4. ... öh, nu tog fanatsin slut... (söndagsmorgonsfenomen?)

Johan K

Gammal & dryg
Alla är väll sömniga...

Min lilla gissning är nog att allt som oftast så finns det väll en skock med nattsuddare som är här på natten i stället för på dagen..
Noterade iaf att det allt som oftas är livat i vråål-rutan fram till ~3-4 på morgonen & sedan så det oftast ett glapp fram tills nu ungefär..

/ Johan K, som spekulerar lite

GoblinGurra

Swordsman
Jag var uppe nån gång runt 8 idag.
Jag blev slagen med en kudde av en kompis, vi hade spelmöte igår(och idag) och jag orkade inte förflytta mig de 2-3 km det är mellan mig och honom.

Dewain

Veteran
Nu är klockan 0830 och ingen (reggad) har varit här, åtminstone sedan 0730. Hur kommer det sig? Är söndagmornar ingen bra dag för forumiter att skriva inlägg?
Det kan även bero på att man som jag jobbar...... :gremtongue:
Har jobbat från 7:00 till 21:15 i dag med ett par timmar ledigt mitt på dagen så då hinner man inte med att sitta här och vänta på att alla andra ska vakna till och skriva någe..... :gremwink: I varge fall inte jag.

Men det kan även bero på att det har varit helt underbart pingstväder och man vill njuta av solen medan det går och är väder för det. :gremlaugh:

/Dewain är lite trött efter mer än 35timmars jobb denna helg....... ingen sol för mig :gremfrown: