Re: Ta ngt roligt u-land..
Tittar i mitt foto album från... Sverige, Danmark, Finland, Norge, USA, Canada, Tyskland, Holland, Belgien, Luxenburg, Frankrike, Spanien, Italien, Sovjet*, Österikke, Schweiz, Slovenien, Kroatien, Bosnien, Tanzania, Kenya, Zanzibar**, Etiopien, Eritrea, Sudan, Egypten, Saudi Arabien, Indien, Italien, Polen, England, Tunisien. (tror inte jag glömde något land). * var där när det var Sovjetunionen. ** Zanzibar är delvis en union med Tanzania men har även eget styre med egen president.
Om jag jämför alla länder jag varit i och deras kåkstäder och fattigdom har nog du rätt i att vägen mellan flygplatsen och New Dehli är värre än Nairobi och de andra länder jag varit i eller bott i.
Detta hindrar inte att indien är ett i-land. Det har ju inte med hur många fattiga som bor i landet utan till landets ekonomiska situation.
Nu vet jag att kåkstäderna i New Dehli inte är de värsta i världen heller. Men det spelar ju ingen roll. Kåkstäder är ingen rolig plats att bo i någonstans.
(Åke har rättat mig några gånger angående anknytningen, därför kommer anknytningen här).
med mycket konflikter. Tänk dig Camarillan som kontrollerar shell och någon Sabbat elder som tar kontrollen i Nigeria? Sedan har du som ytterligare bränsle striderna mellan kristna och muslimer. Assamites, Setites. Dessutom gör landets natur det hela intressantare Garous och annat otyg..
Varför inte lägga in händelsen i ett i-land som Indien tillexempel. Skulle vara häftigt med en sådan händelse PÅ flygplatsen i New Dehli eller varför inte i ...?
En fråga till...
Kan Vampyrer få AIDS?