Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Saddam gillade tavlor av Rowena Morril, känd fantasyillustratör. De fanns på väggarna i hans lovenest.
Se här för mer fakta.
Se här för mer fakta.
Slutsatsen blir alltså: de är inte bara onda, de har dessutom dålig smak!Tja, Adolf Hitlers privata konstsamling innehöll ju mängder av mjukporrs-hötorg med nakna fräuleins i lummiga tyska bondlandskap...
Självklart är han en gamer. Skulle han annars bry sig om att ta försvara sig mot sådana odds, eller ens ha lyckats ta makten till att börja med?Saddam the gamer?
Jag har inget sånt om Stalin, däremot så har jag hört att det enda Bush läser är Sports Illustrated. Kan det bli värre?Nu ser jag fram emot avslöjanden om att Stalin tittade på 'Big Brother'.
Säg inte så! Nu kommer Expressen att använda honom som exempel nästa gång de ska skriva en artikel om hur rollspel leder till våld!Självklart är han en gamer. Skulle han annars bry sig om att ta försvara sig mot sådana odds, eller ens ha lyckats ta makten till att börja med?
Jag tror nog inte att de använder saddam som ett exempel på att rollspel leder till våld, men det var mycket snygga bilder, lite indiskt över det hela.Säg inte så! Nu kommer Expressen att använda honom som exempel nästa gång de ska skriva en artikel om hur rollspel leder till våld!
Även om det skär i själen på mig att säga det här så hade faktiskt Hitler ett sinne för estetik och storslagenhet. Fast det är klart, det kanske bara var Speer.Seriöst - majoriteten av de maktlystna är vräkiga brackor när de väl kommer till makten.
Jag tycker inte om Speer och jag tycker inte om Wagner heller. 'Storslagenhet' och pompa-pompa är just sådant som de gillar som också gillar trampet av marschkängor. Brackor, som sagt. Serafim Svensson.Även om det skär i själen på mig att säga det här så hade faktiskt Hitler ett sinne för estetik och storslagenhet. Fast det är klart, det kanske bara var Speer.
Jag tror nog att det var menat som ett skämt. Å andra sidan så har ju Expressen dragit underligare paraleller än så. Jävla skitblaska, den är ett monument över svenska folkets dekadens.Jag tror nog inte att de använder saddam som ett exempel på att rollspel leder till våld, men det var mycket snygga bilder, lite indiskt över det hela.