Gnäll på andra annonser
Jag blir inte klok på om Sagas slogan är korrekt eller inte.
Jag stör mig inte på Sagas annons. Däremot funderar jag lite på dessa annonser:
Drakar och Demoner (s 7): "Sveriges mest sålda rollspel". Det är säkert sant på sätt och vis men det är ju inte DoDT som är "Sveriges mest sålda rollspel" (förmodligen inte ens tillsammans med DoD6).
Eon (s 23): "Sveriges bästa rollspel enligt test i Dagens Nyheter". Bryr sig Fenix läsare om ett test i DN? Tror Fenix läsare att ett rollspel kan vara "Sveriges bästa"?
AcadeMedia (s 34): "8 av 10 får jobb". Som vadå? Och hur kan de garantera det? Är det inte en nystartad utbildning?
Gamers Vault (s 51): Kan de inte klippa ihop en ny annons av loggor från nätet så att vi får se en ny DoDT-logga samt slipper läsa "Back to ICE home page"?
Western (s 83): Omslagsbilder och priser är bra men lite mer info skulle inte vara fel. Tre av produkterna heter "Western" -- vad är skillnaden?