Det skulle i och för sig kunna vara en fint dekorerad brödkaka istället för en faktisk paj. Då skulle den nog lätt kunna hålla ihop trots belastningen och fortfarande hålla hög kvalitet. Det skulle också förklara varför vi inte ser skymten av någon fyllning (om inte detta ändrar sig i kommande versioner av bilden).Rymdhamster;n105811 said:Alltså, jag tror att anledningen till att de mördar honom är för att han sålt dem en riktigt dålig paj. Eventuellt en gjord av trä. Kolla på den! Vilken paj har ni ätit i den storleken som skulle kunna hållas på det där sättet utan att brytas sönder?
Jaha! Ja nu när du påpekar det så är det ju uppenbart. Jag förutsatte nog bara att ignen skulle låta en så fin paj bara fall till marken och utgick sålunda ifrån att han till höger faktiskt höll i den.Genesis;n105818 said:Det är väl ingen som håller i pajen? Den ser ut att vara på väg ner i gyttjan.
Nej, det är en total nytolkning på konceptet. Till exempel utspelar det här sig utomhus. Och till skillnad från originaläventyret så finns det dessutom dörrar i den här versionen.anth;n105822 said:Ska ni konvertera "The Orc and The Pie" till Saga?
http://www.principiadiscordia.com/forum/index.php?topic=25551.0
Hur ser du att det rör sig om byxor snarare än hosor? Är hosor aldrig pösiga utan tätsittande?DeBracy;n105827 said:Min personliga teori är att de två anfallarna tillhör Dräpo (Dräktpolisen) och gubben får kniven för att har den ofantligt dåliga smaken att visa sig i BYXOR istället för i moderiktiga hosor.
Ja hur kan pajen annars bara hänga där i luften?Big Marco;n105870 said:Jag tror vi bevittnar en sexscen.
Big Marco;n105870 said:Jag tror vi bevittnar en sexscen.
Det är inte en paj. Det är en förklädd flumph, vilket förklarar hur den kan sväva.Snow;n105896 said:Ja hur kan pajen annars bara hänga där i luften?