Nekromanti Saga Trudvang snart klart..

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,822
Heter det fortfarande Osthem då eller? :gremcool:
Ja, det var ju det som var grejen. De som bosatt sig där kom över haven väster ifrån. Osthem, deras nya hem i öster. Jojomen.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Hade tänkt att vara klar idag söndag med S-T, men så ringde Anders Gillbring och behövde akut hjälp med några Mutant-kartor till Fenix... Så kan det gå...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hade tänkt att vara klar idag söndag med S-T, men så ringde Anders Gillbring och behövde akut hjälp med några Mutant-kartor till Fenix
Sådant som händer..
Dock så antar jag av din komentar att det inte är så förbenat långt kvar tills vi får se Saga Trudvang på nätet
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Nej en halvkorrad variant borde dyka upp inom en inte allt för avlägsen framtid ;-)
Ok, låter bra.
Ser med spänning ifram emot det.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Re: Kommer det något mer smakprov?

Man är ju tokigt nyfiken på hur det går. Kan man få se något mer?

/ Anders som hettsar :gremcrazy:
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Re: Aj, aj, aj den sved!

Ahaha! Väntan är outhärdlig! Men jag vill samtidigt att det ska bli så superbra som möjligt så ta god tid på dig. :gremwink:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Aj, aj, aj den sved!

Tja, bra blir det.. det är ju en bra text och jag har fått bra bilder. Layouten kommer dels att vara anpassad för att skrivas ut på A4, svartvitt, men samtidigt att få med så mycket stämning det går. Hade det vart en tryckt bok hade jag förmodligen layoutat lite annorlunda.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: STATUS

bara korr kvar nu.. och jag kom just ihåg att jag skulle uppdatera rollformuläret...
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Nu är Saga Trudbang helt klart, och ute på en sista korrsväng, innan vi lägger ut det gratis på sajten...
 
Top