Nekromanti SAGA - Trudvang

Andy

Vila i frid
Nu är det nära.

Jag håller på att färdigställa Saga:Trudvang! :gremlaugh:

Ett par timmar till och jag kan skicka över artikeln/ husreglerna till Tomas för layout:ande.

Puuh och hurra! :gremwink:

G

Guest

Guest
Bra jobbat.

Fråga dock, och observera att det inte är någon negativ kritik.

Varför? Alltså, vad är tanken. Tycker du inte DoDT´s regler är bra? eller vill du bara ge SAGA´s spelare en "extra" värld att lira i?

Tja... Hur och varför föddes idén?

Lycka till... Hoppas du/ni får bra respons...

Andy

Vila i frid
Precis som du skriver så gillar jag inte Drakar och Demoner: Trudvang's regler så mycket. Jag tycker bättre om Sagas. Men jag älskar Trudvang!

Idéen skapades när jag och min spelgrupp skulle spela Drakar. Vi hade precis spelat Saga och när vi skulle köra igång Trudvang så orkade vi inte med reglerna. Så då fick det bli Sagas istället.

Då för snart läsa själv och se vad du tycker. Man behöver använda Sagas grundregler (som finns för gratis nedladdning på www.sagagames.com) för att kunna använda Saga: Trudvang.

Arfert

Facit
Förhoppningsvis är det här nåt som både de som gillar Saga och Trudvang tjänar på, och kanske genererar lite merförsäljning av båda sakerna... (även om man som sagt inte behöver KÖPA Saga om man är bara är ute efter reglerna... men det är ju en fin liten bok, så please do!)

Dimfrost

Special Circumstances
Trådlåsning

Det är förbjudet att korsposta, alltså posta samma inlägg i flera forum. Diskussionen kan fortsättas här.

/Dimfrost