Orättvis behandling!
Så bara för att jag kom med sena argument och för att jag sagt att jag tycker det är kul att jävlas, ska jag inte respekteras?
Hörrudu, din fisförnäma, semipretentiösa ärketurk, du ville ha argument, och jag presenterade argument, men det var tydligen inte gott nog åt dig???
De citat du så snyggt och prydligt radar upp har du ju tagit ur sina sammanhang, så när man läser dem så här blir de ju ganska tydligt vinklade!
Du ser tydligen bara det du vill se, din trångsinta lilla...
HUR många argument ska jag egentligen behöva för att försvara min åsikt att Tolkien var en dålig historieberättare?
Argument 1: Han skriver som en kratta. Segt, tråkigt, inget liv i texten. Många detaljer, ingen fart.
Argument 2: Saknar intelligens och humor i texten. Jag jämför med Eddings skrivsätt.
Räcker inte det?
Jag har en åsikt, och jag har också visat mina argument för att stödja min åsikt. Om du inte är nöjd med det kan du ju för fan *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*, *censur*...och hör sen!
/Skuggvarg - extremt lättretad och riktigt jävla skittjurig nu