Nekromanti Sagan om ringen ifrån Äventyrsspel SÄLJES!

Hearts81

Veteran
Finns det någon som är intresserad utav att köpa ett "Sagan om ringen" rollspel tillverkat utav Äventyrsspel?
Rollspelet är oanvänt och i nytt skick med en hel box inkl. böcker, rollformulär m.m.

Rollspelet är ifrån sent 80-tal, tror jag?
Det är på svenska.

Säljes till högsterbjudande!

Maila mig på: tornqvist_andreas@hotmail.com om du är intresserad eller vill fråga något om spelet!

MvH
/Andreas

Hearts81

Veteran
Re: vad är priset på det [NT]

Som sagt så är det högstbjudande på spelet eftersom det är utgånget sedan ett jävla massa år tillbaka och är mycket eftertraktat nu när sagan om ringen-febern är tillbaka!

Så frågan är istället hur mycket du anser att det är värt?

Som sagt så är spelet helt ospelat och i nytt skick med fullständig box. Du finner inte så många chanser att hitta ett liknande exemplar.

Hur mycket bjuder du?

MvH
/Andreas

Sodivra

Champion
Hihi

Okej, då höjer jag till 75 kronor!

Hehe, allvarligt talat så verkade Liandriell förvänta sig mer: Spelet är av samlarvärde. Men det kanske du redan visste.. :gremwink:

EchonCique

Hero
Re: Hihi

Om Liandriell vill sälja sig till profitens lumpna herrar så tänker jag inte bistå honom med mer än vad jag finner att just det spelet är värt. För mig är det värt 50 SEK plus frakt vilket torde betyda mer än vad dina 75 SEK står för. Eller? :gremsmile:

Vill Liandriell få ut mer pengar får han väl avböja mitt väldigt seriösa och framförallt generösa erbjudande till honom.

Sen förstår jag inte vad den här tråden gör i detta forumet överhuvudtaget, men det är en helt annan fråga.

Hearts81

Veteran
Mail

Har inte brytt mig om att svara här, då det för det första inte finns någon som har svarat seriöst.

För det andra så står det klart och tyderligt att om ni skulle ha vart intresserade så skulle ni maila till mig.

75:- som högsta bjud? Ja, där ser man.

/Andreas

Skuggvarg

Hero
Tips

Du har helt klart en raritet, för de som är galna i Sagan om Ringen. Försök auktionera ut spelet hos Legend Hobbyspel. Där brukar det gå hett till i budgivningen ibland.

/Skuggvarg

Ymir

Liten kantbaron
Re: Tråden låses

Låser tråden då. Budgivning har egentligen inte i det här forumet att göra.

- Ymir, ser inget överhuvudtaget meningsfullt med denna tråd.